Office foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

vroemvroem

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Hallo, ik heb Office XP professional op mijn pc staan en hij geeft een foutmelding (zie bijlage).
Ik heb hem opnieuw geistalleerd zoals er staat, al een keer of 4 nu maar hij blijft het doen...

Systeemherstel heb ik al geprobeerd maar dat lukt helaas niet. weten jullie nog een andere oplossing?

Mvg Jasper.

Bijlagen

• probleem.jpg
    probleem.jpg
    12,8 KB · Weergaven: 45
Hebt ge die installaties altijd over de vorige gezet of eerst alles van office verwijderd.
Eerst alles verwijderen, pc afsluiten, pc opstarten en dan installeren.

veel succes

Je kunt, via Start---Configuratiescherm---Software, in de lijst van de geïnstalleerde software Microsoft Office XP selecteren; en vervolgens klikken op Wijzigen.
In het Office installatievenster kun je dan kiezen voor 'Office herstellen'.

Ook geprobeerd Bavel, maar na reboot geeft ie de foutmelding nu al aan voordat ik word, excel of powerpoint al wil gaan starten.....

Hoi, :D

Las net DEZE op het Word forum.

Je moet die hebben van de registersleutel.
Als je deze helemaal leegt zijn alle instellingen van Office uit het register. Wanneer je daarna (na een gewone format c) je Systeem weer vult dan moet het wel weer werken.

Ja, geef toe het is een bruute aanval, maar je hebt ook wel een erg hardnekkige storing te pakken.

Succes ermee! :thumb:

denk niet dat je moet formatteren,.
(tsja logisch dat het dan wel zal werken)

maar heb je die sleutel in 't register al opgezocht?
(in de bovenstaande link staat dat je dan office opnieuw moet proberen te installeren)

Hoi VroemVroem, :p

Tsja...het is een beetje bruute methode...MAAR het werkt dus wel!~:thumb:

Fijn dat je er uit bent. You're Welcom

See Yah.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan