Office Installeren op Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan131

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo,
ik zit met een probleem,
ik heb namelijk microsoft office 2007 , en heb op mijn PC Windows Vista Home Premium
en nu zit ik met het probleem dat als ik microsoft office proffesional plus 2007 of microsoft office enterprise 2007 wil installeren hij wel begint en als ik de product code moet ingeven doet hij het ook nog wel maar dan gaat hij installeren dan komt er een groen heel klein stukje(blokje) en dan floep komt er te staan er is een fout opgetreden in microsoft office ......... 2007.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik heb office hard nodig
B.V.D.
Groeten Stefan

alleen bij de andere pc's (Windows XP) doet hij het wel en toen ik nog XP had deed hij het ook nog bij mij alleen nu komt er dan in het begin van de installatie als ie eventjes is begonnen: Tijdens de installatie van microsoft office 2007 is een fout opgetreden , wie o wie kan mij helpen alsjeblieft:)

ik heb bij mijn buurman de originele gehaald ik mag hem even lenen, ik heb de dvdlater niet meer nodig toch? het is een grote oranje ding en er staat op Office Professional 2007!
alleen ik krijg dezelfde melding alstjeblieft kan iemand me helpen?
mijn buurman heeft er spijt van dat hij hem heeft gekocht(199,95) zegt hij maar kan iemand mij/ons A.U.B Helpen

teleurgesteld

ik ben zeer teleurgesteld dat niemand hier me wil/kan helpen...:(
maar ja dan zit maar met de gebakken peren windows vista voor 300 euro gekocht,
gelukkig office gedownload deed het niet geleend van mijn buurman(origineel) maar dezelfde melding ,,, heb trouwens windows vista home premium ,,

Hoi !

Tja, je kunt wel teleurgesteld zijn, maar je bent zelf begonnen met een illegale versie, terwijl je de kennis ontbreekt om daarmee te werken, en nu moeten wij het oplossen !

Tussen haakjes: Office 2007 Pro kost bijna € 600,= i.p.v.het bedragje dat jij noemt, maar dat terzijde: http://www.comcol.nl/detail/59168.htm

Voordat je opnieuw begint Office te installeren moet je eerst zorgen dat ALLE tijdelijke bestanden en registervermeldingen verwijderd zijn !

Dus: CCleaner draaien, en daarmee ook het register opschonen.

Opnieuw opstarten, voor het gemal UAC uitschakelen, en de legale versie installeren.

Succes,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan