office lock?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirJohn

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2006
Hallo,

Heel af en toe verschijnt er een icoontje in mijn systeemvak wat zich office lock noemt... wat ik maar niet kan verklaren wat het is.

officelockaj5.png

officelock2jd1.png

Ik heb zelf een vermoede dat het iets waar mijn pc niet blij van word. Heb het nooit eerder gezien. Dus een beetje geschokt zet ik maar even een topic hier neer.

Iemand enig idee?

Soms een keyboard (b.v. Qware) met dubbele functietoetsen??

Er naast zit de Office Lock waarmee je van je F-toetsen handige sneltoetsen kan maken voor in Office. Zet je Office Lock aan werken je gewone F-toetsen niet meer (F5 is dan niet meer vernieuwen bijvoorbeeld) maar dan heb je F1=help, F2=new, F3=Open, F4=Save, F5=Replace, F6=Spell, F7=Undo, F8=Redo, F9=Reply, F10=Reply All, F11=Forward en F12=Send. Zodra je je normale F-toetsen weer terug wilt, moet je je Office Lock weer uitschakelen.

Er naast zit de Office Lock waarmee je van je F-toetsen handige sneltoetsen kan maken voor in Office. Zet je Office Lock aan werken je gewone F-toetsen niet meer (F5 is dan niet meer vernieuwen bijvoorbeeld) maar dan heb je F1=help, F2=new, F3=Open, F4=Save, F5=Replace, F6=Spell, F7=Undo, F8=Redo, F9=Reply, F10=Reply All, F11=Forward en F12=Send. Zodra je je normale F-toetsen weer terug wilt, moet je je Office Lock weer uitschakelen.
Wi€ kan mij z€gg€n HO€?

Welkom,

Het is op Helpmij niet de bedoeling dat je je vraag in die van iemand anders stelt. Daarnaast stamt het topic uit 2008.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan