Office niet-legitiem

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrSvennie

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2010
Hallo,

Ik had een tijd geleden een niet-legitieme versie van Microsoft Office. Wat zijn de gevolgen als je die versie toch blijft houden?

Mvg,

MrSvennie

Niets, je moet alleen een bepaalde update niet installeren. Anders krijg je vervelende berichten. Maar ik zal wel niet mogen zeggen welke dat is...:p In verband met schending van de rechten van microsoft en illegaal gebruik dus.

Nee inderaad alleen een bepaalde update niet installeren, maar dat ga ik je niet vertellen. *knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer ook een beetje op Youtube te zoeken hoe je die melding van Niet-Legetieme Office kunt verwijderen.

Er staan genoeg voorbeelden op Youtube.

Verder mag ook ik hier niets overzeggen.

Ik heb een andere manier gevonden om het op te lossen.. Maar toch bedankt

Het heeft wel gevolgen.... Op een gegeven moment vraagt hij of je de product wilt activeren en als je dat 25x negeerde blokkeert hij office tot je het wel doet... maar omdat hij niet legitiem is kun je hem niet activeren omdat de key all gebruikt is....

Beetje laten reactie, want het was al opgelost op 15 december. Ik had er zelf met office 2003 geen last van van dat 25x verhaal van je. Maar ik gebruik nu legale 2007

Laatst bewerkt:
Beetje laten reactie, want het was al opgelost op 15 december. Ik had er zelf met office 2003 geen last van van dat 25x verhaal van je. Maar ik gebruik nu legale 2007

Ja dat zag ik een beetje laat, srry daar voor. maar dat je hem moet activeren is sinds office 2007...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan