Office op meer pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorien7

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Op de verpakking van mijn Office 2007 voor Thuisgebruik en Studenten staat dat deze op 3 pc's mag worden geïnstalleerd. Ik wil het programma op mijn netbook installeren, maar die heeft geen cd-drive. Is er een andere manier?

Hoi,

Ik weet niet of dit gaat maar je kan het proberen als je een netwerk hebt waar je netbook op kan dan zou je bij een andere pc de cd-rom speler kunnen delen en hem zo installeren.
Duurt waarschijnlijk wel wat langer.

Modag

Ja dat kan , heb dat pas nog gedaan op een laptop waarvan de cd-drive kapot is .
Installeer op je netbook en op een pc het gratis programma crossloop , crossloop op beide openen , de code van de één op de ander invoeren en verbinding via crossloop maken , je kan dan de inhoud van de office cd verzenden naar je netbook .
Als office is overgezet kan jij deze zonder cd installeren .
Hans

Je kan ook een ISO bestand maken van de cd op een andere computer. Die ISO kun je maken via IMG Burn . Dat bestand kan je dan via een usb stick overzetten op je netbook. De image kan je mounten op je netbook via magicdisc bijvoorbeeld.

Mss kun je er een image van maken op een andere pc en dat imagebestand naar je pc zetten alwaar je em installeerd via een virtuele dvd speler van bijv. deamon tools.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan