Office opnieuw instaleren bij formatatie xp? Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

crulos

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Beste lezer,

ik ga vandaag mijn schijf formateren, omdat ik een heel nieuw systeem heb, behalve de harddisk.

Ik heb een legale versie van Windows xp professional als besturingsprogramma, maar voor office kan ik niet hetzelfde zeggen. Helaas heb ik geen cd meer en kan ik er zo 1,2,3 ook niet aankomen.

Ik ben nu bezig om een pertitie te maken voor bepaalde bestanden die niet weg mogen. Is het mogelijk om hier Office in te zetten, bijvoorbeeld in een backup??, of knippen en plakken?? en dan de pertitie waar Windows xp opstaat verwijderen.

Vervolgens windows opnieuw installeren en office terugplaatsen?? Ik heb geen idee of dit zou werken en hoe..

Graag jullie advies hierover.:thumb:

Gr Thijs

Voor jouw info: pertitie = Partitie.

Je kunt Office op die manier niet overzetten. Het is niet alleen een kwestie van bestanden maar er worden vele items in het registry gezet. Al deze verwijzingen zijn onmogelijk om mee te nemen.

Je kunt een paar dingen doen.

1. Als je een geldige licentiecode hebt kun je een Office cd lenen van iemand of er 1 downloaden via o.a nieuwsgroepen.

2. Installeer zolang je geen Cd hebt Open Office (http://nl.openoffice.org) Is gratis en kan heel veel wat Office ook kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan