Office opnieuw installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik wil MS Office 2019 opnieuw installeren. Ik heb de code, maar waar kan ik het downloaden?

Hallo Edmoor, deze site had ik gevonden, maar zie nergens waar ik Office 2019 kan downloaden.

Hallo, en lukt de reparatie ook niet via je microsoft-account? Van daaruit kun je ook online hulp van mirosoft vragen.

Hoop dat dit helpt

CG

Bedankt. Ga morgen aan de slag.

de eerste link van edmoor brengt je naar de download van 2019, moet je wel doen wat er staat.

Het is me gelukt met JouwOffice, maar nu het volgende: ik heb dat al in een eerder bericht gesteld
Ik heb in Outlook een account gemaakt, maar nu staan er 2 e-mailadressen:
...@outlook.nl
---@Outlook.nl (1)
Als ik een mail naar mezelf verstuur dat staat het bericht in nr. 1 bij verzonden items
en het bericht komt binnen bij nr. 2
Terwijl bij aanwezige accounts er maar 1 staat.
Hoe is dat op te lossen?
Groet,
Martin

zijn de namen voor het @ precies hetzelfde.
zo ja dan kun je dus 1 van accounts verwijderen de (1) is zo te zien een kopie.

DE namen zijn gelijk, bij accountinstellingen staat alleen het adres met (1)
Jouw bericht komt binnen bij (1), maar mijn oude mails staan in het adres zonder (1)

Laatst bewerkt:
Dan zou ik het adres zonder 1 verwijderen, via rechter muis knop.

Bij accountinstellingen staat alleen met (1)

Als ik Office opnieuw installeer, wil ik een schone start maker, maar dan moet ALLES van Outlook weg zijn, ook de gemaakt mappen.
Hoe kan ik dat het beste doen?

Navigeer hier naar toe en sroll naar beneden zoekende naar "Office verwijderen met behulp van Easy Fix te vinden onder Problemen bij het installeren van Office

Als ik dit wil installeren, krijg ik dit venster te zien.Knipsel.PNG

Easy Fix bestaat niet meer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Staat nog steeds op de website waar dorado naar verwijst.
(SetupProd_OffScrub.exe)

Laatst bewerkt:
Geen plaatje.
Ga naar "Ga geavanceerd " in jouw bericht en voeg daar mee plaatje toe met de paperclip daar in het menu van het bericht.
Wij zien dit :
[h=2]Systeembericht[/h]Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de webmaster als u een geldige koppeling hebt gevolgd.

Het staat ook bij 4 posten terug.

?? Dan had je toch meteen al die moeite met als resultaat geen plaatje, niet hoeven te doen of begrijp ik het verkeerd, kan ook...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan