royduin
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 mei 2006
Beste forum leden,
Vooraf
Ik wil alle gegevens van een oude naar een nieuwe pc overzetten. In dit geval van XP naar Vista. Ik kopieër de gehele inhoud uit de map "C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\" naar de Vista pc: "C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook". Zoals vermeld op: http://www.schoonepc.nl/instal/backup.html
LET OP! Dit probleem komt ook voor wanneer het van XP naar XP gaat of van Vista naar Vista!
Hierop volgend heb ik de accountinstellingen opnieuw ingevoerd (naam, emailadres, pop, smtp, gebruikersnaam en het wachtwoord)
Wat er wel werkt
Wanneer ik klik op contactpersonen:

krijg ik netjes alle contactpersonen te zien.
Wanneer ik een nieuw email bericht ga maken en typ bij "aan" een letter in krijg ik netjes alle mogelijkheden te zien:

Waar het fout gaat
Wanneer ik op "aan" klik voor het invoer vlak krijg ik de volgende foutmelding:

Ik kies voor "OK" dan krijg ik het volgende te zien:

Helemaal leeg!
Tevens wanneer ik bij het postvak in ben en bovenin kies voor het adressenboek:

krijg ik weer dezelfde foutmelding, wanneer ik weer voor "OK" kies krijg ik het volgende:

Ook dit maal, helemaal leeg.
De uiteindelijke vraag
Kan dit lege adressenboek synchroniseren met de contactpersonen o.i.d.?
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Roy
Vooraf
Ik wil alle gegevens van een oude naar een nieuwe pc overzetten. In dit geval van XP naar Vista. Ik kopieër de gehele inhoud uit de map "C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\" naar de Vista pc: "C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft\Outlook". Zoals vermeld op: http://www.schoonepc.nl/instal/backup.html
LET OP! Dit probleem komt ook voor wanneer het van XP naar XP gaat of van Vista naar Vista!
Hierop volgend heb ik de accountinstellingen opnieuw ingevoerd (naam, emailadres, pop, smtp, gebruikersnaam en het wachtwoord)
Wat er wel werkt
Wanneer ik klik op contactpersonen:

krijg ik netjes alle contactpersonen te zien.
Wanneer ik een nieuw email bericht ga maken en typ bij "aan" een letter in krijg ik netjes alle mogelijkheden te zien:

Waar het fout gaat
Wanneer ik op "aan" klik voor het invoer vlak krijg ik de volgende foutmelding:

Ik kies voor "OK" dan krijg ik het volgende te zien:

Helemaal leeg!
Tevens wanneer ik bij het postvak in ben en bovenin kies voor het adressenboek:

krijg ik weer dezelfde foutmelding, wanneer ik weer voor "OK" kies krijg ik het volgende:

Ook dit maal, helemaal leeg.
De uiteindelijke vraag
Kan dit lege adressenboek synchroniseren met de contactpersonen o.i.d.?
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Roy