office outlook 2003 mail branden op een cd

• Onderwerp starter Onderwerp starter tom1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
LS,
Hoe pak je het aan van een desktop-pc met xp en office 2003 een kopie van grote hoeveenheid mail verspreid over veel mappen weg te branden op een archief cd.
Dezelfde vraag geldt voor de inhoud van het adresboek die ik na het branden ook nog wil invoeren of overzetten naar een notebook met XP die is voorzien van office oulook 2007.
dank voor goede raad.
vr grt
tom 1

Je kunt via Bestand > exporteren de complete Mailbox (waaronder mail, agenda, contactpersonen) in één groot bestand stoppen of de onderdelen apart onder kleinere bestanden verdelen. Deze PST bestanden kun je via importeren weer net zo eenvoudig terugzetten.

dat moet lukken.
Kan ik dan later alleen de inhoud van het adres boek overzetten(importeren naar mijn notebook.
Nog een vervolg vraag. Is het mogelijk een map te maken aan de persoonlijke mappen met de titel archief, waarbij dat archief op een expterne schijn of slave harde schijf is gehuisvest?

Laatst bewerkt:
gewoon de pst ... branden...
dan heb je alles in een... als je slim bent pak je ook nog ff het NK2 bestand ( je aanvul adressen bij aan... )

pst:

C:\Documents and Settings\USER\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

NK2:
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan