office outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

friesland

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
ik heb mijn mail van @home in outlook van office 2003, maar deze gebruik ik zelf weinig omdat ik maar 25 mb daar bij heb.
Nu heb ik lycos, 300 mb, en dat gebruik ik ook in deze outlook, maar lycos doet vaak heel raar, dan komen mijn mailtjes pas na een dag aan, daarom wil ik een nieuw mail adres.
Ik heb nu 1 via Gmail en dat lijkt goed, en zit ook in mijn outlook van office.
Maar lycos en @home zaten mooi in een apparte inbox maar die van gmail komt nu bij die van @home, kan ik instellen dat Gmail een eigen inbox heeft?
en is het ook mogelijk om met outlook in te stellen dat de mensen die naar lycos mailen een automatische mail terug krijgen met mijn nieuwe mail adres van Gmail?

Alvast heel erg bedankt voor het antwoord.

De aparte boxen komen omdat Lycos en Hotmail met HTTP E-mail werken, en G-mail gewoon POP3 is. Dat wil zeggen dat de mails uit de server gehaald worden, en naar jouw PC gebracht.

Wat je kunt doen is een aparte map aanmaken, en met behulp van regels (menu: acties) automatisch laten verplaatsen.

Met diezelfde regels kun je ook weer zo'n automatische responder instellen :). Maar volgens mij moet dit ook kunnen bij Lycos zelf. Zoek dat eerst eens uit.

Het was me al gelukt, was het zelfde dan wat jij zegt.
Dat automatische responder bij lycos werkt niet,staat wel dat het kan, ik heb het aangeklikt maar het werkt niet.
En als je het via outlook doet, dan moet je een sjabloon kiezen die je dan als automatisch antwoord doet.
Ik maak via word een document en sla ik op als sjabloon, maar die kan ik dan niet openen....

Vriendelijke groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan