office outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilfredweje

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
132
ik werk met office 2003 op de desktop en nu ook op mijn laptop
de email komt binnen op de desktop, is het mogelijk om de email instellingen ook op de laptop te zetten zodat ik daar ook mijn mail bij me heb?
Wie kan me helpen met deze vraag
vast bedankt voor de moeite
 
dat wil wel maar dan moet je bij de provider aangeven dat je de mailop de server wilt bewaren.
En anders kun je het maar op 1 computer binnen halen.
 
Hoi,


Eens met puppie, maar je moet het toch een keer 'opschonen' en wat dan ....
- Voor beide naar Outlook.pst op een USB-stick laten verwijzen. (voordeel: al je gegevens - en dus niet alleen mail !!!! - staan altijd op één medium)
of
- Email bij je provider in kopie doorsturen naar bv. Gmail. En op notebook je mail binnenhalen van gmail en niet van je 'hoofd'-account. (nadeel: twee verschillende databestanden die niet synchroon zijn)
of
- Voor vertrek met je notebook synchroniseren middels een Werkmap, waarin Outlook.pst en bij terugkomst direct weer idem dito (wél synchroon, maar dit vraagt 'discipline' ....)

De eerste is uiteindelijk het meest betrouwbaar.
 
Ja dit is mogelijk!

1. Werk je met een pop adres dan moet je instellen in outlook dat hij de mail moet laten staan op de server. zo kun je op meerdere PC je mailbox benaderen en overal de mail op halen, en dan stel je op 1 van de 2 plaatsen in dat de mail die je verwijderd ook echt verwijderd worden.

2. werk je met exchange dan kun je dat zo wie zo doen aangezien de mail altijd op de server blijft staan!

Su6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan