Office pro 2003 wil steeds iets installeren....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartje100

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Berichten
46
Ik heb de nieuwste Office geinstalleerd, maar deze wil tijdens het gebruik steeds iets installeren.....
Weet niet wat en waarom, maar wordt er knettergek van....help!


p.s. Is gewoon een legale versie trouwens!
 
cd erin als ie er om vraagt en klaar ben je.:)
 
Die zit erin.....maar de Windows Installer blijft steeds pop-uppen....
 
Erhm , office opnieuw installeren? Weet het anders ook niet. Sorry:(
 
Ook al gedaan...hielp ook niet....
Toch bedankt voor je suggesties...

Het lijkt erop dat ie steeds naar iets op de A-schijf zoekt...maar ik heb helemaal geen floppy...
 
Wat staat er in die pop-up schermpjes dan.
Probeer eens iets duidelijker te zijn.
Hoe heb jij office geinstalleerd, gezegd alles uitvoeren vanaf deze pc. Of heb je niet alles laten installeren.
Welke versie van office, alleen word excel en outlook of het uitgebreide pakket.
 
Als je hem "standaard" installeert, zet ie niet meteen alles geinstalleerd op je hd. Regelmatig zal ie dan als je een functie voor het eerst gaat gebruiken dat onderdeel nog moeten installeren, en dus om de cd vragen.

Dus de installatie nog eens herhalen en aanvinken dat je (ik meen) gedetailleerd de installatie voor alle onderdelen wilt bepalen.
Dan kun je per onderdeel (Word, Excel, PP, enz ) aangeven wat je volledig op je hd wilt installeren.
 
Ik hebc inmiddels alles volledig geinstalleerd. Toch blijft de widowsinstaller zich melden. Het klinkt daarbij of het iets zoekt op een floppy (de floppy drive ratelt en lichtje gaat branden).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan