office-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

krisjevan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
Onlangs zitten frullen aan mijn outlook instellingen; nadien getracht office opnieuw te installeren, maar ook dit lukte niet (waarschijnlijk was de CD die ik had niet de juiste).
Belangrijkste wat ik nu nog zeker nodig heb voor ik format C doe is mijn outlook pst.file met alle adressen.
Ik heb geen CDwriter en kan de file niet doormailen wegens te groot.
Als ik office opnieuw installeer met een nieuwe CD lukt het me dan om deze file terug te pakken en mijn adresboek terug te gebruiken?
Dringend hulp nodig!

Als je nog een andere partitie hebt waar je de file kunt kopieren, dan kun je gerust C: formatteren.
Na hetinstallatie file terugzetten.
LET OP Hij kan nu op "read-only" staan, en dat is NIET goed.
Rechts op de file klikken, eigenschappen, en read only ( alleen lezen) eraf halen.

Nu kun je in outlook (express) impoteren van adressen.
Eventueel op dezelfde manier berichten backup maken.

Hoezo te grote file? Meer dan 2 Mb ??
En als je hem zipt?Anders iemand (vertrouwens persoon) met een ftp-server vragen of je de file(s) ffies kunt uploaden.

Succes.

Laatst bewerkt:
Soms is handig als je nog meldt welke Windows jij gebruikt. Bij XP zou je eerst je C kunnen verdelen en dan eerst je PST bestand daar wegzetten.
Als je met een GOEDE Office CD er overheen gaat, blijven je overige bestanden staan: PST of documenten, etc.
Als je PST te groot is (je gebruikt dus Office 2000) om deze te mailen naar bijv. een Hotmail account, en je hebt geen CD brander dan zou je het ook op floppy’s kunnen zetten.
Je moet wel ‘inpakken’ en verdelen met bijv. WinRAR.
WinRAR verdeelt een grote bestand exact op floppy grote.

grtz
falco

office probleem

bedankt voor je antwoord, maar ik heb dus geen andere partitie om de file op te zetten; deze is 88.000KB groot (groot adressenbestand)

Gaat deze zeker niet verloren als ik office opnieuw installeer?

Als je hetzelfde Office er overheen zet = nee.

Als je XP gebruikt dan kun je in Windows je HD verdelen dus geen partities zoals je bij een 'formaat' doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan