Office problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mentgeak

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Ik heb ernstige problemen met office 2007 en 2003.
Ik heb ze allebei draaien, maar opeens werkt het niet meer goed, word word langzamer met starten, en als ik het lettertype wil veranderen loopt alles vast, ik heb hem laatst terug gezet naar een ouder herstel punt en dit werkte, maar daarna kreeg ik hetzelfde probleem weer, zou het aan een office update kunnen liggen ofzo?

Je kan inderdaad de laatste service packs downloaden (voor 2003 tot sp3)
Verder kun je via setup beide installaties repareren.

Het is wel gek dat beide versies vertragen.

Werken alle andere programma's naar behoren?

Zo ja, heb je macro's aanstaan? Misschien is er sprake van een macro virus.
Keertje goed scannen kan geen kwaad. B.v. met de online scan van Kaspersky

mvg leo

hallo,

Ik heb ze allebei gedeinstalleerd en verwijderd uit het register, voor een nieuwe schone installatie.
Maar nog steeds, bij welk document dan ook, loopt mijn systeem vast als ik het lettertype probeer te veranderen.
Ik heb nu de automated updates uit staan, misschien dat het daar aan ligt.
Alleen als ik mijn systeemherstel terug zet, dan gaat het een tijdje goed maarja dat kan niet lang meer duren omdat mijn herstelpunten steeds ouder worden.

Ben er inmiddels lange tijd geleden achter gekomen, en zal ik de oplossing alsnog posten, zodat andere mensen misschien tegen het zelfde probleem aanlopen.

Bij mij was de standaardprinter ingesteld op een printer van school, als ik thuis met word werkte of met een andere office applicatie en het lettertype wilde wijzigen, liep deze vast omdat hij automatisch zocht naar de standaard printer, waarom hij dat doet als ik het lettertype wijzig is mij een raadsel.
Maar omdat hij via thuis geen school printer kan vinden, loopt hij vast op het verbinden met de printer, maar hier zie je niks van, dus erg lastig te ontdekken.
De oplossing is dus ook een andere standaard printer te selecteren zoals pdf creator ofzo, die zijn netwerk onafhankelijk.

Hallo mentgeak
U schrijft ergens in uw vraag: Ik heb mijn AUTOMATED UPDATES uit staan.
Mijn vraag is nu, waar kunt u die updates uit zetten? Ergens moet dit met een vinkje kunnen, maar niemand heeft mij nog duidelijk kunnen maken WAAR.
Gaarne uw reactie.
Bij voorbaat dank

Mathieu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan