office product key werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
beste allemaal

Ik heb een officiële office 2002 versie (met dus de bijbehorende product key) maar als ik het wil activeren (geinstalleerd op mijn nieuwe machine, met vista) dan krijg ik de melding dat de porduct key onjuist is.

Het is een Xp-versie dus dacht ik er goed aan te doen maar eens de trial versie van office 2007 te proberen. Hierbij kreeg ik een product key via de mail toegestuurd. Ik krijg echter dezelfde foutmelding, namelijk dat de product key onjuist is.

Enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Open Office is geen alternatief: het gaat me ook om het mailprogramma outlook,

met dank!

Dus activeren via eht internet werkt niet?, aangezien je hem wel hebt geinstalleerd is de code zelf dus wel goed...

Probeer dan gewoon te activeren via telefoon. Begrijp wel als het gaat om OEM versies, dat je office maar op 1 pc kan installeren.

ja, installeren gaat wel, dat is het vreemde.
En het betreft een vers gedownloade trial versie, dus op alleen deze pc neergezet.
Het is me een raadsel; ik krijg het niet opgelost.

Ik kan het activeren via telefoon niet meer vinden... weet jij uit je hoofd waar die keuze staat?

groetjes, Anjo

Nog even een update voor degenen die hetzelfde probleem hebben: het is me niet meer gelukt de versie draaiend te krijgen. Ten einde raad maar een nieuwe gekocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan