Office uiterlijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB47
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JB47

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2008
Hallo,

Misschien ben ik er wat overgevoelig voor, maar ik vind de airbrush kleurtjes en effecten van het nieuwe office vooral onduidelijk. Ik heb liever het strakke grijs van de klassieke versie, met duidelijke knoppen en lekker goed leesbaar.
Weet iemand of Office (alle onderdelen dus) nog is in te stellen op classic? Ik heb het nog niet kunnen vinden.
Alvast bedankt!
Jaap

uiterlijk van office

Hallo Joene,

Grappig, maar via de oude weg (rechts klikken op een blanco scherm) had ik al het overige al op classic staan. Alleen Office doet het niet, ook niet na deze aanwijzingen van die site.......
Maar misschien moet ik nog een keer restart doen
In ieder geval bedankt zover,
Jaap

oke is goed, ja dan moet je dat maar proberen hoop dat het helpt:)

Inmiddels heb ik "themes" gevonden, maar de classic look met de egaal grijze balken zit er niet bij. Omdat ik lichte staar in mijn ene oog heb, merk ik dat ik doodmoe wordt van het airbrush effect in de balken van het office pakket, omdat het lezen van de tekst in die balken meer moeite kost. Om van het onderscheiden van de icoontjes maar niet te spreken.
Wie dit toch bedacht heeft....!
Ook bij themes op internet is de oude vertrouwde egaal grijze uitvoering niet te vinden.
Heeft iemand nog een suggestie waar ik dit wel kan vinden??

alvast bedankt!
Jaap

Aardig dat je wat voor me wil regelen Joene, maar dat hoeft niet.
Zo te zien is het ook niet de oplossing voor mij, hoewel het er wel wat duidelijker uitziet. Zoals ik het begrijp vervangen ze de ribbon door de vroegere menulijstjes, maar daar gaat het me niet om. Ook bij die software zie je nog steeds die een beetje geschaduwde balkjes in de knoppen en tabs. En dat effect, dat zou ik graag weghebben!
Maar ik zal er wel aan wennen, dus doe verder geen moeite!
Bedankt,
Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan