Office update aan te raden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Heb zelf nog de versie van hiervoor. Vraag mij af wat zoal de verbeteringen zijn voor dit dure pakket en wie weet wat nu precies een OEM versie is?
 
OEM = bedoeld om meegeleverd te worden met een compleet (nieuwe) pc.

Updaten heeft weinig nut. 't zijn alleen extra snufjes die je krijgt. Als je Office 2000 hebt (of zelfs '97) kun je prima werken, geld uitgeven voor Office XP is zinloos.
 
m.a.w. een oem versie koop je dus nooit los in de winkel. Goed weet ik dat ook weer. Dat de update van XP office weinig nieuws bracht had ik al een beetje door. Bedankt!!:thumb:
 
Als je een beetje aardige pc boer hebt die je ook nog een beetje kent, dan wil hij je nog wel eens een oem'tje verkopen als je een heel nieuw systeem bestaande uit een : "muismatje" koopt............... ;) :D
 
Is een oempje dat beter of completer??

:eek:
 
Geplaatst door gast0225
Updaten heeft weinig nut. 't zijn alleen extra snufjes die je krijgt. Als je Office 2000 hebt (of zelfs '97) kun je prima werken
Ik ben het ermee eens dat je met Office 2000 prima kunt werken, maar dat de updates alleen maar extra snufjes zijn vind ik niet.
Het grootste deel van de updates die ik voor Office 2000 heb geïnstalleerd bestaat uit beveiligings-updates en patches - zie bijlage.
Ik zou die updates dus gewoon maar installeren.:)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Laat ik een nuance aanbrengen, want ik ben het natuurlijk met je eens.
Met updates bedoelde ik een update naar een nieuwere / hogere versie en niet de broodnodige updates binnen het pakket zelf.

Een oem'pje is niet beter of slechter dan een fullversie. Het belangrijkste verschil tussen beide versies is het boekwerk : bij een full versie krijg je in principe een bibliotheek aan naslag erbij + ondersteuning van de fabrikant, terwijl je bij een oem'pje veelal geen naslag krijgt en voor hulp aangewezen bent op de hardwarefabrikant van de machine waarbij je het oem'pje kreeg / kocht.
 
Tja wat een oe(n)mpje ben ik toch he haha.

Overigens gaat het niet om de updates, maar om de koopversie. Ms Office 2003 Standard en Uitgebreid.

:)
 
Geplaatst door gast0225
Met updates bedoelde ik een update naar een nieuwere / hogere versie en niet de broodnodige updates binnen het pakket zelf.
Die twee had ik dus even door elkaar gehaald.:)

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan