Office update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Afgelopen dinsdag was het weer windows en office-update. Dit heb ik gisteren proberen te doen. Windows update ging wel goed, maar office update dus niet. Ik heb thuis een geregistreerde office 2003 op de pc staan en probeerde gisteren dus de update. Er waren geloof ik 7 patches, hij download ze wel alleen bij het installeren gaat het dus fout. Een installatiefout dus. Heb ze ook één voor één geprobeerd, maar ook dat lukt niet. Iemand nog een idee hoe ik het anders kan doen??

Groetejs

Welke installatie fout was het? Welk OS heb je? Windows? Welke? XP (Home/Pro) Is dat legaal?

Welke installatie fout was het? Welk OS heb je? Windows? Welke? XP (Home/Pro) Is dat legaal?

Alles is volledig legaal. Windows XP home en office 2003. Installatiefout kan ik vanaf hier niet zien, omdat ik op mijn werk zit.

Ik heb exact hetzelfde probleem: alle Windows updates worden netjes geinstalleerd, maar de Office2003 updates komen wel binnen, maar de installatie mislukt steeds.
Ook hier, legale versies (XP Pro en Office2003) op een Dell laptop.
Ieder advies is welkom!

Ik heb exact hetzelfde probleem: alle Windows updates worden netjes geinstalleerd, maar de Office2003 updates komen wel binnen, maar de installatie mislukt steeds.
Ook hier, legale versies (XP Pro en Office2003) op een Dell laptop.
Ieder advies is welkom!

Probleem is bij mij opgelost. Wat je moet doen is gewoon je office 2003 cd (legale) in je pc plaatsen en dan nog eens office update doen. Bij mij ging het toen wel goed.
Succes

Probleem is bij mij opgelost. Wat je moet doen is gewoon je office 2003 cd (legale) in je pc plaatsen en dan nog eens office update doen. Bij mij ging het toen wel goed.
Succes

Ga ik proberen; dankjewel!
Rob

Die oplossing werkte bij mij niet! :(
Ten einde raad heb ik Office totaal ge-deinstalleerd, re-start en weer opnieuw geinstalleerd. Daarna MS Office update opgezocht en toen gingen alle updates er wel door.
Het duurde wel wat uurtjes, maar ja, alles lijkt weer OK.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan