Office van Engels naar Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breev

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Ik heb nu de engelse versie van Office 2003. Weet misschien iemand of je dit via een Nederlandse plugin kunt veranderen?

Of eventueel een andere manier?

Mvg,
Brecht

Via de link van gezina kun je iets doen met spoofing tools maar daar krijg jij je engelse office niet mee naar het nederlands

Als je een nederlandse office wil zul je die moeten installeren

Geplaatst door gezina
Kwam onlangs nog voorbij: *klik*

Hier kan je je spellingscontrole mee aanpassen. Dat kan ik wel, dat is het probleem niet. Het probleem is dat ik alles (menu's en zo) naar het Nederlands wil. En het is te zot om office opnieuw te kopen in het Nederlands.

Zot of niet zot het is nu eenmaal zo.

Wist je niet toen je office kocht dat je de nl versie wilde hebben ipv de engelse?

nee, maar ja, dat is nu voorbij. Maar weet niemand een manier om dat te vertalen?

Als je de sourcecode van Office2003 hebt en ook nog een gek die het voor je wil vertalen kom je een heel eind

Oftewel er zijn geen taalpatches voor hoe vaak je er ook naar vraagt. Wil je een andere taal moet je die installeren

Ik neem aan dat je sommige woorden wilt vertalen en niet heel office 2003, toch? Je kan het via de volgende link doen, op www.startpagina.nl vind je onder het kopje Taal/Onderwijs meerdere mogelijkheden, (vertaal tekst in dit kopje is bovenstaande link),

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan