office via surfspot werkt niet mer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dneprhead

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2007
hallo, ongeveer 3 mnd geleden heb ik via surfspot online de office 2007 home & student(ofzo) pakket gekocht. je krijgt dan een link en 'sluetel' die je gek genoeg niet hoeft te gebruiken in een zgn 'productkluis'.

Ik heb tot vandaag toe met micr. Office Word kunnen werken, vanaf vandaag kan ik niet meer mijn doc's bewerken of kopieren of wat dan ook(heel vervelend als je met een scriptie bezig bent) want ik zoe de 'evaluatie versie' moeten 'converteren.'.
De sluetel die ze daarbij vragen heb ik die gebruikt die in de productkluis bij de link zat, maar dat werkte niet..

Nergens op mijn computer(via 'prgramma's') kan ik de vaste versie vinden.
Sufspot geeft geen antwoord..
Ben ik opgelicht?
is er toch nog een mogelijheid om bij de Word-documenten te komen??

hallo, ongeveer 3 mnd geleden heb ik via surfspot online de office 2007 home & student(ofzo) pakket gekocht. je krijgt dan een link en 'sluetel' die je gek genoeg niet hoeft te gebruiken in een zgn 'productkluis'.

Ik heb tot vandaag toe met micr. Office Word kunnen werken, vanaf vandaag kan ik niet meer mijn doc's bewerken of kopieren of wat dan ook(heel vervelend als je met een scriptie bezig bent) want ik zoe de 'evaluatie versie' moeten 'converteren.'.
De sluetel die ze daarbij vragen heb ik die gebruikt die in de productkluis bij de link zat, maar dat werkte niet..

Nergens op mijn computer(via 'prgramma's') kan ik de vaste versie vinden.
Sufspot geeft geen antwoord..
Ben ik opgelicht?
is er toch nog een mogelijheid om bij de Word-documenten te komen??

Zou je iets specifieker kunnen zijn over de productkluis die 'niet werkt' ?
Krijg je een foutmelding, of gebeurt er simpelweg niets?

Uiteraard is er een mogelijkheid om bij opgeslagen Word-documenten te komen.
Hetzij met een andere versie van word, of een ander software pakket zoals OpenOffice... die laatst genoemde is freeware en kun je dus altijd gebruiken.

hallo, bedankt voor je reactie.
Helaas kan ik de documenten niet met iets anders openen, ook niet als ik start met open office.
In de zgn productkluis zit een downloadlink met een 25 delige bevestigingscode..
Dit is volgens surfspot mijn aangekochte product..
Tot op heden geen inhoudelijk reactie gekregen van surfspot...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan