office vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter feye
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

feye

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
op mijn computer heb ik vista als ik daar mijn office programma wil openen vraagt hij om product code van 25 tekens wie kan mij helpen.

Heb je office pas?
is het een voorgeinstalleerde office?
Nieuwe computer gekocht ?

Heb je office pas?
is het een voorgeinstalleerde office?
Nieuwe computer gekocht ?
= niet eerlijk, mijn bericht duurde langer om te typen................. ;)

Laat mij raden, de pc is nieuw en het apparaat is een dag of 30 oud (of was het 60)? Op vele nieuwe pc's wordt een trial versie van Office 2007 meegeleverd die na 30 (of 60) dagen ophoudt te functioneren, ténzij je een licentie koopt.

Laatst bewerkt:
heb de computer al een tijdje maar wou office nu gaan gebruiken en nu vraagt hij product code . is die code niet ergens gratis te krijgen

Jazeker, er zijn 2 manieren:

1. op de juiste plaats op het internet zoeken (al wordt het steeds lastiger met illegale keys om de software daarna ook nog te kunnen updaten, Microsoft wordt steeds handiger),
2. inbreken in een computerwinkel.

[edit] er is nog een derde manier: zorgen dat je een corporate licensie nummer weet te bemachtigen op het kantoor waar jezelf, je partner / vriend / vader /moeder / dochter / zoon / tante / oom / oma / opa / kennis of vriend(in) werkt. [end edit]

Laatst bewerkt:
Ja, maar dat doe ik niet.

Enne, kijk ook eens even naar de huisregels, je vraagt om iets..................

Kijk ook even naar de functie van één van de mensen (Puppie) die reageerde op je startbericht. Van hem kan je een reactie verwachten schat ik zo heel voorzichtig in.................

Laatst bewerkt:
Niet voorzichtig maar gewoon recht door zee.
Het vragen naar .......is verboden.
je kunt het op 1 manier doen en dat is office kopen.
Ben je student...vraag dan op school of die meedoen met licentie verkoop voor studenten....
maar om niemand in gevaar te brengen voor sancties hier op het forum........ga ik deze sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan