Office voor meedere PC's

Status
Niet open voor verdere reacties.

reumes

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Hallo beste mensen,

Ik heb een paar dagen geleden via Surfspot.nl een MS Office Professional Plus 2010 (MT) NL DVD met licentie besteld. Deze site bied veel korting als je kan bewijzen een medewerker of student van een erkende school te zijn.
Nou ben ik op internet rond gaan neuzen en heb ondekt dat bij veel versies van Office 2010 de licentie geldig is voor 1 PC én 1 draagbaar apparaat (mits van de zelfde gebruiker). Dus dat betekent dat je met 1 Office licentie het pakket op je Pc en op je laptop kan installeren en activeren.
Nu is mijn vraag: kan dit ook met het MS Office Professional Plus 2010 (MT) NL van Surfspot? Ik kan het echt nergens vinden in de voorwaarden op de site. Dit zou echt handig zijn omdat ik zowel mijn laptop als mijn PC veel nodig heb voor mijn werk en studie.

Ik hoop dat iemand het antwoord weet, daarvoor alvast bedankt,

Rutger

Als je 'm al besteld hebt, kan je het toch proberen? Proberen kan nooit kwaad.

Kan dat zomaar dan? Ik bedoel, tuurlijk kan ik 'm ook op de laptop installeren, maar krijg ik dan geen gedonder met het activeren?

Wat bedoel je met "gedonder"? Het werkt wel of het werkt niet.

Ik bedoel daarmee, dat als Office op mijn PC installeer en vervolgens op mijn Laptop. Kan het niet zo zijn dat bij beide apparaten Office een melding gaat geven dat het niet legitiem is oid. en blokkeert.

Op het eerste apparaat waar je het installeert zal deze gewoon blijven werken.

Okee bedankt voor jullie antwoord, ik zal het wel gewoon uitproberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan