Office werkbalk verdwijnt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

LelyTekkel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Hallo,

Elke keer als ik de computer afsluit, dan moet ik bij de volgende opstart weer opnieuw de Office Werkbalk aanklikken om hem op zijn plaats terug te krijgen rechts bovenin het beeldscherm. Bij een nieuwe installatie doet íe dat automatisch. Waarom doet íe dat bij mij niet meer? En hoe kan ik dat instellen? Ik heb nu van ellende maar een snelkoppeling gemaakt op mijn bureaublad. Maar dat moet anders kunnen. Wie kan mij helpen?

Peter

Ga naar Start > Uitvoeren, typ msconfig en klik op OK.
Zet op het tabblad Opstarten een vinkje bij Microsoft Office opstarten.

Guus.

Guus abc zei:
Ga naar Start > Uitvoeren, typ msconfig en klik op OK.
Zet op het tabblad Opstarten een vinkje bij Microsoft Office opstarten.

Guus.

Hallo Guus,

Dankje wel voor je snelle reactie. Echter, de suggestie van jou had ik zelf al geprobeerd. Dat werkt niet. Office is gewoon ge-installeerd en ik heb zelfs ook al de zaakjes via de cd hersteld. Heeft allemaal niet geholpen. Heb je eventueel nog andere suggesties?

Groet

Peter

Nogmaals: WELKE VERSIE VAN OFFICE HEB JE ?????
In office 2003 is hij niet meer beschikbaar (en terecht!).
Wat deed/doe je er eigenlijk mee, en is dat 'vervangbaar' door het op een andere (snelle) manier te doen (bijvoorbeeld via het START-menu van Windows, of de werkbalk 'Snelstarten' in de Taakbalk van Windows.
Dát zijn namelijk de vervangers voor de Office-werkbalk en is ook de reden waarom hij in de laatste versie(s) niet meer beschikbaar is als een aparte optie.

Laatst bewerkt:
Valijn zei:
Nogmaals: WELKE VERSIE VAN OFFICE HEB JE ?????
In office 2003 is hij niet meer beschikbaar (en terecht!).
Wat deed/doe je er eigenlijk mee, en is dat 'vervangbaar' door het op een andere (snelle) manier te doen (bijvoorbeeld via het START-menu van Windows, of de werkbalk 'Snelstarten' in de Taakbalk van Windows.
Dát zijn namelijk de vervangers voor de Office-werkbalk en is ook de reden waarom hij in de laatste versie(s) niet meer beschikbaar is als een aparte optie.

Ik heb de versie Office 2000. Juist omdat íe vanaf de versie 2003 niet meer beschikbaar is, heb ik de 'oudere' versie van 2000 weer erop gezet. Ik gebruik hem namelijk gewoon voor een aantal knoppen die ik altijd in beeld wil houden en de plaats is wel handig. Ik gebruik hem voor:

Word,
Excel,
Frontpage,
Synchronisatie( PDA en GSM )
Snelkoppeling naar mijn werk (intranet)
Faxconsole
Internetbankieren
en een fotoproggie.

Ik zou hem graag willen houden. Daarom heb ik een snelkoppeling op het bureaublad gemaakt. Dat werkt ook, alleen is dat de handmatige oplossing. Dat moet automatisch kunnen. 'k Weet alleen niet hoe.

Ben benieuwd of je 't weet?

Groetjes

Peter

Als je de werkbalk op je bureaublad hebt (op welke manier dan ook gestart :rolleyes: ) ga dan met je muis in het blauwe rechthoekje van de werkbalk staan en klik rechts. Kies voor "Afsluiten". Je krijgt nu een keus voorgeschoteld of de werkbalk automatisch moet worden gestart als je Windows start. Klik "Ja".

Boeing_737 zei:
Als je de werkbalk op je bureaublad hebt (op welke manier dan ook gestart :rolleyes: ) ga dan met je muis in het blauwe rechthoekje van de werkbalk staan en klik rechts. Kies voor "Afsluiten". Je krijgt nu een keus voorgeschoteld of de werkbalk automatisch moet worden gestart als je Windows start. Klik "Ja".

Helaas, dat werkt ook niet. Jammer, bedankt voor het meedenken.

M.vr.gr.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan