office word 2007 configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik schafte onlangs microsoft office 2007 voor thuisgebruik aan. ik heb dat pakket geinstalleerd en geregistreerd via windows.
ieder keer als ik het Word opstart, begint ie met een soort van configuratiescherm. dat kost ongeveer een halve minuut. maar het pakket zou toch gewoon meteen moeten starten?
of is dit normaal?
graag hoor ik
groet
htil
 
Nee, dat is niet normaal.
Je hebt toch geen andere versie van Word meer op de computer staan?
 
Nee, dat is niet normaal.
Je hebt toch geen andere versie van Word meer op de computer staan?


de pc werkt met windows xp, geen andere versie dus, dat stond erop toen ik m kocht
 
Je zult even moeten kijken of er nog een versie van Microsoft Office op de computer staat.
Het besturingssysteem (XP) staat hier buiten.
 
Je zult even moeten kijken of er nog een versie van Microsoft Office op de computer staat.
Het besturingssysteem (XP) staat hier buiten.

ik had office2000, toen een evaluatieversie van office2007 (heel duur), die mocht ik nog gebruiken maar voordat de gratis evaluatieperiode afliep heb ik de huidige thuisversie gekocht en de evaluatieversie gedeinstalleerd.
ik zie dus niks meer.
wel valt mij op dat excel wel zonder deze vraag iedere keer opstart
hoe verder?
dank overigens voor hulp!
 
Komt mij bekend voor. Problemen met Word maar Excel trekt zich nergens wat van aan.
Hetgeen betekent dat er nog minimaal een restant van 2000 zich op je computer bevindt. Het eerste wat je, denk ik, zou moeten doen is 2007 middels de installatie cd verwijderen.
Download het programma Revo Uninstaller http://handleiding.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=51 en ga op zoek naar office 2000. Deinstalleer 2000 middels Revo. Het voordeel is dan dat alle registerwaarden ook verwijderd zonder enig risico worden. Installeer 2007 opnieuw.
 
word2000

Komt mij bekend voor. Problemen met Word maar Excel trekt zich nergens wat van aan.
Hetgeen betekent dat er nog minimaal een restant van 2000 zich op je computer bevindt. Het eerste wat je, denk ik, zou moeten doen is 2007 middels de installatie cd verwijderen.
Download het programma Revo Uninstaller http://handleiding.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=51 en ga op zoek naar office 2000. Deinstalleer 2000 middels Revo. Het voordeel is dan dat alle registerwaarden ook verwijderd zonder enig risico worden. Installeer 2007 opnieuw.

dit is de beste suggestie die ik ooit heb gekregen.
weet je meer van dit stukje software? kan ik nu programma's als ccleaner en asw ongebruikt laten? want het progr doet ook iets aan registeronderhoud zag ik?

en (maar als je het niet weet, geen probleem) kan ik ook een programma als msn van de pc verwijderen? daar is werkelijk op geen enkele manier wat aan te doen merk ik/
dank dank!
 
msn komt niet voor in de lijst van geïnstalleerde software en is dus niet op die manier te verwijderen, ook niet met behulp van Revo. Hoe dan wel weet ik niet. Die vraag kun je stellen in een ander subforum.

Wil je de cleanfuncties gebruiken in Revo doe dat dan met verstand. Liever zie ik dat je gewoon ccleaner gebruikt voor opschoonwerkzaamheden. Revo is bij uitstek geschikt om programma's met bijbehorende registerwaarden en mappen te deinstalleren.

Nu nog kijken of het jouw oorspronkelijk probleem oplost.
 
msn komt niet voor in de lijst van geïnstalleerde software en is dus niet op die manier te verwijderen, ook niet met behulp van Revo. Hoe dan wel weet ik niet. Die vraag kun je stellen in een ander subforum.

Wil je de cleanfuncties gebruiken in Revo doe dat dan met verstand. Liever zie ik dat je gewoon ccleaner gebruikt voor opschoonwerkzaamheden. Revo is bij uitstek geschikt om programma's met bijbehorende registerwaarden en mappen te deinstalleren.

Nu nog kijken of het jouw oorspronkelijk probleem oplost.


het probleem is inderdaad opgelost! dank dank!
en dank voor de overige suggesties/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan