Office Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

J-W-Buijtendijk

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2000
Ik heb een scanjet HP 7400c voor Windows XP die ik samen gebruik met word, eerst had ik wordt 2000 daar kon ik via Invoegen van scanner en met OCR Alinia enz.dus kleine stukjes uit de krant halen. Dit ging altijd goed maar sinds 2007 kan ik er niet achterkomen hoe het nu moet ik zie bij de scanner ook geen OCR dus ik zit wel met een probleem.Het ergste is ik kan de oude Word 2000 niet meer installeren krijg allerlei foutmeldingen.Help wat moet ik doen

Dag JW,

Ik werk met Word 2000 en ik heb een scanner met OCR, maar ik kan geen tekst vanuit de krant invoegen. Dat komt omdat Word de scanner niet herkent. Hij zal eerst moeten worden aangemeld. Hoe heb je dat gedaan met Word 2000? Ik heb in de Help-file gekeken, maar daar wordt alleen maar over plaatjes invoegen gesproken.
Als ik tekst uit de krant wil invoegen dan open ik het OCR-programma wat bij de scanner is meegeleverd. Lees de krant en selecteer de tekst en plak die in het document.

Gegroet,

Axel.

Ik heb met de orginele CD-Rom de scanner geinstalleerd maar wat in vroeger deed met word 2000-Invoegen figuur van scanner of anders-daarna naar de scanner-dan op OCR kiezen de gewenste (OCR kiezen) en dan op OKE dus daar zag ik hem wel de scanner dan naar (b.v. Corel draw ziet hij wel Micr.Outlook Powerpoint Outlook express Paint en Wordpad) (maar in 2007 geen HP wel de andere mogelijkheden) voor mij onbegrijpelijk. joop

nog even een aanvulling hoe ik het nu doe met Office.2007
Word 2007 openen-Invoegen-Ilusstraties-Clips openen-HP Scanner- Bestand -Clips invoegen van scanner (zie daarna geen OCR)-Aangepast Kopieren en dan Plakken wat doe ik verkeerd? Joop

Dag JW,

Ik heb nog een 2000 dus ik kan je verder niet wijzer maken.

Gegroet,

Axel,.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan