Ik krijg de onderstaande melding met Office Word 2010 bij het Opslaan of Opslaan als.
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: WINWORD.EXE
Versie van toepassing: 14.0.6024.1000
Tijdstempel van toepassing: 4d83e310
Naam van foutmodule: KERNELBASE.dll
Versie van foutmodule: 6.1.7601.17651
Tijdstempel van foutmodule: 4e2111c0
Uitzonderingscode: e06d7363
Uitzonderingsmarge: 0000d36f
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.4
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
LCID: 1043
skulcid: 1043
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
ik heb verschilende oplossing geprobeert zo als je hier onder ziet
A 1. Click Start, point to All Programs, and then point to Microsoft Office.
2. Press and hold the CTRL key, and then click the Office program you want to start.
If the problem does not occur in the safe mode, this issue might be related to some third-party add-ins in the Office program, we can try to disable them. Normally, you could do the following to disable the conflict add-ins in your Office program:
Disable add-ins
***************************
a. Click File menu à click Options à Add-in à click Go button in the Manage: Com-in Add.
b. Check if there are any add-ins, clear the checkbox to disable them.
c. Close the Office program and restart it.
d. Add one check back each time to the list of Add-In, restart the Office program, and repeat the above procedure. Once the issue reappears again, we can determine which add-in causes this problem and then disable it.
B opnieuw geïnstalleerd
Nog een keer de oplossing A geprobeerd maar nog steeds de zelfde fout
Graag hoor ik wat de oplossing van de bovenste Issue
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: WINWORD.EXE
Versie van toepassing: 14.0.6024.1000
Tijdstempel van toepassing: 4d83e310
Naam van foutmodule: KERNELBASE.dll
Versie van foutmodule: 6.1.7601.17651
Tijdstempel van foutmodule: 4e2111c0
Uitzonderingscode: e06d7363
Uitzonderingsmarge: 0000d36f
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.4
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
LCID: 1043
skulcid: 1043
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
ik heb verschilende oplossing geprobeert zo als je hier onder ziet
A 1. Click Start, point to All Programs, and then point to Microsoft Office.
2. Press and hold the CTRL key, and then click the Office program you want to start.
If the problem does not occur in the safe mode, this issue might be related to some third-party add-ins in the Office program, we can try to disable them. Normally, you could do the following to disable the conflict add-ins in your Office program:
Disable add-ins
***************************
a. Click File menu à click Options à Add-in à click Go button in the Manage: Com-in Add.
b. Check if there are any add-ins, clear the checkbox to disable them.
c. Close the Office program and restart it.
d. Add one check back each time to the list of Add-In, restart the Office program, and repeat the above procedure. Once the issue reappears again, we can determine which add-in causes this problem and then disable it.
B opnieuw geïnstalleerd
Nog een keer de oplossing A geprobeerd maar nog steeds de zelfde fout
Graag hoor ik wat de oplossing van de bovenste Issue