Office xp krijg ik niet meer geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stoets

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2003
hallo iedereen,
kheb zopas mijn computer opnieuw geformatteerd,al er trug opgezet,buiten mijn office
tis de office xp versie,en ja ik weet dat ik windows Me heb,maar op mijn vorige engelse versie van me ging die office wel,nu geeft die een foutmelding:kan dit installatie pakket niet openen,neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig windows installer pakket is,en kheb ook zojuist alle service packs geinstalleerd van windows me

Cd bekrast, vuil, vettig? Kopieer anders de inhoud van de CD naar de harde schijf en start Office-setup vanaf de harde schijf.

Groetjes,
Bennie

oké, ga ik nu effe proberen,ik laat je sebiet nog wel iets weten,en al vast bedankt hé!!!

Nope nog steeds de zelfde foutmelding,en op de cd staan geen kretsen of niks op
Greetz
Kris

Sluit zoveel programma's af (inclusief virusscanners!). Of probeer de installatie onder veilig modus.

Groetjes,
Bennie

hoi opnieuw,kheb je goede raad gevolt,maar helaas het lukt nogaltijd niet :(
greetz
Kris

Hoi,

Kijk ook hier eens bij M$ waar een veel voorkomende foutmelding m.b.t. de installatie van OfficeXP word besproken.

Suc6.

hey, ik heb het nagekeken, en zij geven als oplossing dat ik die instmsi opnieuw moet installeren,dat heb ik gedaan,maar helaas het wil nog altijd niet werken

Nee, je moet methode 1 volgen. In de Windows\Installermap alle *.msi-bestanden wissen en dan opnieuw de Installer installeren.

Groetjes,
Bennie

euhm kheb die directory helemaal niet eens op mijn harde schijf staan :s

hoi,
heb ik ook gedaan,maar ik zie weer die windows installer niet staan(zie bijlage)
mss dat daar ergens mijn probleem is?
hij installeert die installer wel,maar mss vind windows hem niet of zo???
i don't know anymore
greetz
and tnx

Stoets,

heb je al geprobeerd office in de veilige modus te installeren?
Zo niet probeer dat dan.

Okl doe dit: ga naar start-uitvoeren en type dit: msiexec.exe /unregister

En druk dan op ok.

Start daarna op in de veilige modus en verwijder dan deze bestanden (indien er nog staan):

msi.dll
msiexec.exe
msi.exe
msihnd.dll

En installeer daana de windows installer in de veilige modus.

Hij is hier te krijgen:

softtech.com/Download/Free/MSI/InstMSIA.exe

Installeer daarna office in de veilige modus.

Mocht dat nou ook niet helpen, installeer windows dan even boven op je eigen windows en installeer office daarna.
Dan zal het zeker wel goed gaan.

oke,ga ik direkt proberen,maar ik moet nu trug effe gaan werken
dus ik laat je zo rap mogelijk iets weten,
alvast bedankt
GReetz Kris a.k.a Stoets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan