office XP productsleutel opnieuw invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

rdirksen

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
70
Hallo,

Ik draai Office XP naar (bijna) volle tevredenheid echter op een geblokkeerde productsleutel. Dus ik kan geen updates downloaden.
Inmiddels heb ik een niet geblokkeerde productsleutel maar ik zie geen kans om die ergens in te voeren.
Als ik de optie Product Activeren aanklik krijg ik als reactie dat het product al geactiveerd is. Ik kan Office natuurlijk van scratch af aan opnieuw installeren maar daar zit ik niet op te wachten. Weet iemand raad?

Rob
 
dank,

ik had daar gezocht, maar op ander zoektermen. Dus niet goed genoeg.

Rob
 
toch nog even een volgende vraag.
Mijn versie van office XP pro accepteert de sleutel die ik heb niet. Reactie is dat het een ongeslige sleutel is.
Het is een officiele OEM sleutel die ik heb gekocht bij een Dell PC.

Nu heb ik ooit begrepen dat er verschillende versies van office XP pro in omloop zijn: versies die je rechtstreeks koopt en versies die OEM geleverd worden.
Je kunt ook de ene versie niet bijwerken met een CD van de andere versie.
(tenzij je .msi of .nfo ofandere bestanden vervangt of verplaatst)

Weet iemand hier het fijne van?

Rob
 
Helaas, dat zou ik niet weten.

Voor zover ik weet is er maar een versie van Office XP.
 
Hoi !

Dat zal niet lukken !

OEM-XP/Office for Dell houdt in dat Dell het Microsoft-product a.h.w. overneemt en ook voor de ondersteuning zorgt.

In de CD zit een code verwerkt die herkent wordt door het Dell-BIOS.

De key is dus ook anders als een key van een gekochte Office-versie !

Dell krijgt een key toegewezen voor alle Office-producten die het van Microsoft afneemt, en die dus alleen op Dell-producren werkt.

Je zult wat anders moeten bedenken.

Greetz,

Harry.
 
hhmmmm...

wat je beschrijft komt mij vreemd voor want ik heb deze versie inmiddels (maar nog geen 5 keer) geinstalleerd op twee verschillende Toshiba laptops en op een HP desktop. dus ik zie geen relatie met de Bios van Dell. Mischien nu wel zo maar nog niet in 2002 toen de Office XP versie uitkwam.
Maar goed, er zijn verschillen die ik niet kan oplossen. dus dat wordt kiezen tussen het blijven gebruiken van de geblokkeerde sleutel (en dus geen updates) en een complete herinstallatie van Office. Misschien dan gelijk Office 2003 of 2007 installeren, als ik daar tenminste een distributie en een sleutel voor kan vinden.

dank

Rob
 
Hoi !

Je hebt inderdaad gelijk: in 2002 was dit niet aan de orde !

Inmiddels wel !!

Voor de rest: just google !


Greetz,

Harry.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan