Office XP Prof. desktop pc installeren op laptop vista systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Ik heb sinds kort een laptop met windows vista besturingssysteem.
Op mijn desktop met windows xp service pack 2 heb ik een licentie van office xp pro en een licentie van Panda virusscanner.
Kan ik deze ook op mijn laptop met windows vista installeren.

Er zat ook een probeerversie van Norton op mijn laptop, maar ik heb toch liever mijn Panda virusscanner. De licentie loopt pas in 2009 af.

Is er een update voor vista van de office xp pro en zo ja kan ik deze schijf gewoon installeren voordat de update opgehaald wordt, zonder dat Vista moeilijkheden geeft?

Licenties zijn geldig voor één PC dus legaal mag je hem niet op een tweede zetten.

Raymond dat weet ik wel, maar de laptop is eigenlijk een aanvulling van mijn hoofd pc. Maar een update zou toch moeten lukken.
Ik snap niet waarom er geen office standaard opzit, dat mag eigenlijk toch wel voor een laptop van 1600 euro.
Speciaal gekocht voor videobewerking.
In vista zit wel een microsoft works, maar zet ik dat op een sticky om op mijn andere pc iets uit te printen, dan kan dat bestand van works niet in wordt geopend worden, daarom wou ik eigenlijk die office pro synchroon hebben met mijn andere pc. Ze brengen wel vista uit, maar ik vind dat je andere software in het begin er ook op moet werken.
Maar toch bedankt voor je antwoord.
Groetjes Hannie,

Met mijn laptop kan ik niet printen.

Eerst de kinderziektes van XP moeten overwinnen, Nu weer vista,
het is om hoorndol te worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan