office xp smaal business probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabbit

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2006
Berichten
5
Ik heb een OEM versie van office xp small buisiness, door een probleem met mijn pc moet ik deze opnieuw installeren, maar als ik de setup draai, dan roep mijn pc vervelende dingen.
De installatie start, maar stopt en dan krijg ik de melding:

This patch package could not be opened, verify that the patch package exists and that you can acces it.
Or contact the application vendor to verify that this is a valid windows installer patch package.

In het configuratiescherm staat onder software wel deze software, maar ik kan deze niet verwijderen of opnieuw installeren, dan krijg ik bovenstaande melding
Ik heb de officiele OEM versie dus de legale software, deze was al geinstaleerd op de pc, maar de leverancier is failliet.
wie weet wat ik moet doen.

Freddy
 
office XP small business??
vertel eens wat je daar mee kunt doen.
ik kan bij microsoft alleen maar iets vinden over een manager die je dan kunt gebruiken.
Is dit niet een upgrade set van office 2000
 
Daar staat dus word, excel en outlook op.
Als je deze cd in de speler doet en deze start automatisch op dan krijg je toch de keuze om te repareren, te wijzigen of te verwijderen.
 
dat is nou net het probleem, de setup start en dan krijg ik die rare melding van die patch
 
misschien zou je bij microsoft de windows installer kunnen ophalen.
 
hoe simpel kan een oplossing zijn, hartelijk dank... hier een virtueel bosje bloemen.....
*|* *|*
 
bedankt voor de bloemen :D
Maar het is gelukt dus.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan