office

Status
Niet open voor verdere reacties.

traxion

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2004
ik moet voor school een handleiding maken voor office en nou was mijn vraag of dat iemand weet waar microsoft office overal neer zet als je er tijdens de installatie niks verandert
wat er op het bureaubald komt te staan.
wat er bij start >proggramma's in komt te staan en verder zulke dingen

da wou ik eigelijk net nie doen. alles werkt net goed
nog een vraagje wat is · microsoft Publisher voor iets

Microsoft publischer is een programma waar je boekjes, flyers briefpapier en dergelijk mee kunt ontwerpen.

Als jij office geinstalleerd hebt en je hebt geen wijzigingen aangebracht dan weet je toch ook waar alles staat.
Office zet niks op het bureaublad of jij moet dat willen.
Normaal staat alles onder program files.

Geplaatst door traxion
da wou ik eigelijk net nie doen. alles werkt net goed
nog een vraagje wat is · microsoft Publisher voor iets
http://www.microsoft.com/netherlands/office/publisher/default.aspx

Geplaatst door puppie

Als jij office geinstalleerd hebt en je hebt geen wijzigingen aangebracht dan weet je toch ook waar alles staat.
Office zet niks op het bureaublad of jij moet dat willen.
Normaal staat alles onder program files.

ik weet voor mezelf waar alles staat maar ik moet dat voor school weten.(ik heb al eigelijk alles al ooit veranderd dus daarom vraag ik het)

en publischer snap ik nou ook danke.

Het staat dus onder program files. microsoft office.

Voor outlook bestanden staan ook nog enkele bestanden onder de desbetreffende gebruiker, ergens bij documents en settings, local settings. (dit kun je vinden door ff bij zoeken op .pst te zoeken)
Verder plaatst ie nog een lading dingen in het register. Hier is iets moeilijker achter te komen waar dit allemaal staat. Maar net als wat puppie zegt, de hoofddirectory is onder program files.

Als je je bestanden ergens anders plaatst, bijv op de E-schijf (andere HD) dan plaatst ie je updates wel automatisch naar je program files.

ok bedankt allen ik denk dat ik der uit ben.:thumb:

als ik nog wat nodig heb dan horen jullie het wel danke:thumb:

Oke,
En graag gedaan. nu maar hopen op een mooi cijfer. :thumb:

Als je je cijfer wil verbeteren.......
probeer de resource kit eens welke je kan downloaden op de microsoft site, met deze kun je een aangepaste installatie maken, op deze manier leer je het pakket nog beter kennen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan