Office1.CAB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Hallo !

Van een kliniek waar ik als vrijwilliger werk heb ik Office 2000 Pro gekregen om op m'n PC's te installeren. (Met een bedrijfslicentie voor meerdere computers).
Bij het installeren op de eerste PC geen problemen: er zat al een oudere versie van Office op.
Op deze PC krijg ik de melding dat het bestand Office!.Cab beschadigd is. Heb de CD schoongemaakt en geprobeerd deze naar de harddisk te kopieren, maar ook dan :"kan het bestand Office1.Cab niet kopieren"
Via Google begreep ik dat dit geen onbekend probleem is, maar een oplossing ???
Wie weet hier iets op ?

Vast bedankt,
Harry.

Is er geen reserve copy beschikbaar? Ik zou zeggen, ik stuur dit bestand door, maar dit gaat niet lukken. +/- 46 Mb

Hoe heb je je CD gereinigd? Probeer eens met een vochtige(maar dan ook vochtig,en niet nat) KATOENEN doek de CD te reinigen. Kan natuurlijk ook zijn dat er bepaalde delen beschadigd en dan natuurlijk ???

Hoi Rudy, bedankt voor je antwoord. Het CD-tje is echt goed schoongemaakt, dus zal er wat beschadigd zijn. Ik ga vanmiddag even vragen of er een copy aanwezig is. Laat wel even weten als het daarmee opgelost is.
Groeten,
Harry.

Oplossing

Hallo,
Sorry dat het even geduurd heeft, maar ik heb pas een copy van Office 200 Pro ontvangen, en daarmee was her probleem dus opgelost !
Heb natuurlijk direct dat bestandje Office1.cab gekopieert zodat ik er verder geen problemen meer mee krijg mocht ik ooit opnieuw moeten installeren.
Allen bedankt,
Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan