Office2010 in Win10 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal

Ik heb al drie keer geprobeerd, om Office2010 Professional 64Bit NL te installeren in Win10.
Telkens lukt het tot ongeveer 80% en dat gaat de voortgansmeter terug inplaats van vooruit

Ik dacht dat ik water zag branden.

Is Office2010 dan niet compatibel met Win10 Pro?

Wie weet raad? Welke versie moet je dan hebben voor Win10 Pro?

MVG
Jan Filarski

Office 2010 werkt prima op Windows 10. Kennelijk mislukt de installatie. Deze wordt dan terug gedraaid. Er wordt geen reden gegeven?

Verder lijkt het me dat je beter de 32-bit versie van Office 2010 kunt installeren dan de 64-bit, vanwege compatibiliteitsproblemen met de 64-bit versie van allerlei plugins etc.

Tijs.

Ik sluit me aan bij dnties; tenzij je moverend redenen hebt om de 64 bits versie te installeren (je wilt niet compatibel met anderen zijn bijvoorbeeld ;) ) zou ik daar niet aan bginnen en de 32 bits installeren. Er zit namelijk geen enkel voordeel aan de installatie van de 64 bits versie, alleen maar nadelen.
Overigens heb ik onlangs een schone Win10 gedaan en een schone 2010 zonder problemen. Dus het hoeft geen probleem te zijn.

Gedane zaken? De 64 bits versie heb je sneller weg dan het gemiddelde kabinet :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan