Wij gaan naar de cloud en gaan werken met SharePoint.
Als ik nu Word (Office365) open, slaat hij automatisch op in OneDrive.
Is het mogelijk om deze 'standaard' locatie aan te passen zodat hij naar SharePoint verwijst?
Of is het mogelijk dat als je een Word (Office365) document hebt aangemaakt dat je kan zeggen: Opslaan als en dan toch kan kiezen voor SharePoint.
Ongeveer hoe het nu ook bij Office 2016 lokaal op Word kan.
Ik weet dat Workspace365 een voorbeeld is waar dit realiseerbaar is. Dan kan je klikken op een 'Word tegel' en opent een venster met jou SharePoint structuur.
Echter willen we dit niet binnen het bedrijf toepassen.
Weten jullie mogelijkheden??
Groetjes!
Als ik nu Word (Office365) open, slaat hij automatisch op in OneDrive.
Is het mogelijk om deze 'standaard' locatie aan te passen zodat hij naar SharePoint verwijst?
Of is het mogelijk dat als je een Word (Office365) document hebt aangemaakt dat je kan zeggen: Opslaan als en dan toch kan kiezen voor SharePoint.
Ongeveer hoe het nu ook bij Office 2016 lokaal op Word kan.
Ik weet dat Workspace365 een voorbeeld is waar dit realiseerbaar is. Dan kan je klikken op een 'Word tegel' en opent een venster met jou SharePoint structuur.
Echter willen we dit niet binnen het bedrijf toepassen.
Weten jullie mogelijkheden??
Groetjes!