officeinstellingen en flexwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Hallo,

Binnen een jaar gaat onze organisatie flexwerken. Dat betekent geen eigen PC en werkplek meer.
Onze normal.dot is niet wijzigbaar. Mijn vraag is nu welke officeinstellingen, voornamelijk Word worden niet in de normal.dot bewaard maar bijvoorbeeld in het profiel van de gebruiker. Kun je dat ergens nalezen?

normal.dot is een sjabloon wat gebruikt wordt om persoonlijke instellingen en standaarden in op te slaan.
Op dit moment heeft iedereen een vaste werkplek, en dat wil zeggen dat het bestand normal.dot lokaal op de PC gebruikt wordt.

Omdat men binnenkort gaat flexwerken wil dit zeggen dat iedereen geen vaste werkplek meer heeft, waardoor het sjabloon normal.dot niet meer gebruikersgeboden kan functioneren.

hallo,

bij ons is bewust de norma.dot vergendeld, dit om zoveel mogelijk incidenten te voorkomen. Elke dag wordt de normal.dot overschreven door het origineel.

hallo,

bij ons is bewust de norma.dot vergendeld, dit om zoveel mogelijk incidenten te voorkomen. Elke dag wordt de normal.dot overschreven door het origineel.
Hey,

Wat is het probleem dan :-)? Per PB overschrijf je dit dan nog, desnoods voeg je het toe aan het logonscript.

de vraag is eigenlijk of er ook nog persoonlijke instellingen zijn die niet in de normal.dot bewaard worden maar bijvoorbeeld in het register, op schijf, in je profiel zonder dat wij dit weten.

In HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\11.0 staan nog wat zaken..
Verder kan ik je zo niet helpen omdat ik dan ook ga zitten gissen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan