officeXP installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

surfer10

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Berichten
73
Telkens als ik als een nieuwe gebruiker op mijn XPpro machine inlog en een office applicatie start komt office met de vraag naar de office cd. Het is net alsof hij allerlei zaken gaat configureren maar heeft daar wel de office cd voor nodig.

Kan ik hieromheen?
 
Hoi,

Of je erom heen kan .. ja én nee.
Bij de installatie is geen volledige installatie gekozen, maar een 'standaard' vandaar dat, na het aanmaken van een nieuwe account, steeds weer om installatiebestanden van de cd wordt gevraagd.
Ik denk echter dat je 'te laat' bent.

De manier waarop ik dit altijd heb opgelost is, door de gehele inhoud van de CD te kopiëren naar de harde schijf (wél erop letten dat je bij weergave in de verkenner de optie 'verborgen en bestanden en mappen weergeven' hebt ingeschakeld en 'beveiligde besturingssysteembestanden verbergen' hebt UITgeschakeld.)
Hierna vanaf deze lokatie de installatie uitgevoerd.
Later wordt dan niet meer gevraagd om de cd, maar hoef je alleen de vraag te bevestigen dát je iets extra's wilt installeren.
 
officexp

Hoi,

Of je erom heen kan .. ja én nee.
Bij de installatie is geen volledige installatie gekozen, maar een 'standaard' vandaar dat, na het aanmaken van een nieuwe account, steeds weer om installatiebestanden van de cd wordt gevraagd.
Ik denk echter dat je 'te laat' bent.

De manier waarop ik dit altijd heb opgelost is, door de gehele inhoud van de CD te kopiëren naar de harde schijf (wél erop letten dat je bij weergave in de verkenner de optie 'verborgen en bestanden en mappen weergeven' hebt ingeschakeld en 'beveiligde besturingssysteembestanden verbergen' hebt UITgeschakeld.)
Hierna vanaf deze lokatie de installatie uitgevoerd.
Later wordt dan niet meer gevraagd om de cd, maar hoef je alleen de vraag te bevestigen dát je iets extra's wilt installeren.

Bedankt voor je antwoord. Ik kan dus echter ook office opnieuw "volledig" installeren dan vraagt hij het ook niet meer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan