Officieel Nederlands Taalpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casjebasje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Beste helpers :thumb:,

Is er al een Nederlands taalpakket uitgebracht door Microsoft?
Zoja, hoe krijg ik die dan binnen, via Windows Update?

Alvast bedankt!

Hoi !

Via Windows Update krijg je momenteel alleen de volgende taalpaketten aangeboden: Frans, Duits, Japans en Spaans.

Nederlands is officieel nog niet uitgebracht, maar al wel te vinden op internet...

Greetz,

Harry.

Harry, jij bent iemand waarvan ik wel kan uitgaan dat ie goede hulp geeft.
Gebruik jij al een Nederlands taalpakket, en welke?
Bevat die foutjes, of wat dan ook? :)

Hoi !

Tja, ik draai Win 7 32-bits nu in het NL, en 64-bits in het EN.

Voor mij is het NL-taalpakket geen noodzakelijkheid, werk al lang met div. OS in het engels.

Ned. taalpakket is niks mis mee; de uitleg over hoe te installeren staat al een aantal malen op dit forum.

Greetz,

Harry.

Taalpakket is er enkel voor de RC7100
Over de nieuws groepen gaat er nu al de Pre RTM (release to Manufacturer) 7127 rond
en daar werkt het huidige nederlandse taalpakket niet op.

engels is zowiezo beter, zelf als de full uitkomt... engels geeft je voordelen met uitzoeken moesten er zich een probleem ontplooien waar je nog niet mee in contact bent gekomen.

engels is zowiezo beter, zelf als de full uitkomt... engels geeft je voordelen met uitzoeken moesten er zich een probleem ontplooien waar je nog niet mee in contact bent gekomen.

?

Waarvoor is dat goed. Meestal werkt men toch met foutcodes, google gebruiken of op helpmij zetten en dan komt het antwoord toch zeker wel aan bod. En anders naar de pc winkel om de hoek brengen...

Grtz

Voor pc-winkels heb ik het niet echt :).
Er zijn toch altijd dinges die je niet in het nederlands kan vinden, al een aantal keer meegemaakt in mijn loopbaan als informaticus.
Ik vindt het ook veel gemakkelijker qua troubleshooting.

ik heb Windows 7 64 bit in het nederlands, het taalpakket zat er al in verwerkt.

maar dat zou kunnen liggen aan de site waarvan ik m vandaan heb :rolleyes:

Hoi !

Tja, er waren een aantal besmette versie's van Win 7 RC rond op de diverse torrent-site's.

Maar als ervaren gebruiker test je toch iedere download EERST op virussen, trojans etc. etc. ?

Dus het probleem geldt alleen voor beginners, en die zouden helemaal niet aan beta-software moeten beginnen !!

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, er waren een aantal besmette versie's van Win 7 RC rond op de diverse torrent-site's.

Maar als ervaren gebruiker test je toch iedere download EERST op virussen, trojans etc. etc. ?

Dus het probleem geldt alleen voor beginners, en die zouden helemaal niet aan beta-software moeten beginnen !!

Greetz,

Harry.

inderdaad, die van mij is niet besmet.

ik weet waar ik m vandaan heb, en dat is een erg betrouwbare bron.
heb nog nooit meegemaakt dat er een virus of wat dan ook zat in besturingsystemen van deze, uhm... "fabrikant".

ik heb 'm ook gescand met meerdere virusscanners, voor de zekerheid.

die ik heb is een goeie versie, hij werkt perfect.
en als het toch niet zo is (dat zou ik heel vreemd vinden) dan merk ik het vanzelf wel :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan