Offline bestanden( mappen ) synchroniseren die gemaakt zijn door een collega

Status
Niet open voor verdere reacties.

edgarpc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2010
Offline bestanden met XP prof en small business server 2003 werkt, maar met één probleem.

Wanneer een nieuwe submap gemaakt wordt door mijn collega ( andere laptop ) wordt deze niet gesychroniseerd. Terwijl ik de hoofdmap wel offline beschikbaar heb staan.

Wanneer ik op de server aangesloten ben kan ik de sub map van mijn collega wel zien en bewerken. m.a.w. moet ik elke keer alle submappen van mijn collega apart aanvinken anders worden ze niet offline beschikbaar. :evil:

Voor hem geldt het zelfde met de submappen die ik maak.

Iemand enig idee ?? :confused:

Laatst bewerkt:
Dit heeft iets te maken met het overerven van de instellingen. Geen idee of je dit kunt aanpassen zoals jij nodig hebt.

Ik heb wel nog even een andere overdenking over dit probleem. Offline folders is typisch iets wat is toegevoegd aan Windows omdat men het belangrijk vond deze functionaliteit te kunnen bieden. Echter is de uitwerking niet helemaal wat je zou willen. Zeker niet als je dit als beheerder in orde moet zien te houden. Oftewel, zeker als je informatie met meerderen synchroon wilt houden, kijk dan eens naar alternatieven. Een goed en betaalbaar alternatief is bijv. Allway sync.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan