offline bestanden op Android via onedrive ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Is het mogelijk om net zoals met dropbox bestanden offline te bekijken in onedrive op een tablet of gsm ?
Op de pc kan je instellen dat je deze bestanden ook offline kan bekijken maar kan dit ook op een tablet ?

Hoi,

Eerste hit op Google ;)

2. Access favorites offline
No data connection? No problem. By favoriting files you’ll be able to view them, even when you’re offline. Favoriting is also a great way to bookmark your most-used files, or ones you need to access quickly.

How to favorite: Tap the “Quick Action” button next to the file name → “Favorite”. You can access all of your favorites in the Favorites Tab (that’s the one tab with the star icon).

Bron:https://blog.dropbox.com/2014/09/5-tips-dropbox-android/

Succes :thumb:

Op Dropbox kan het dat weet ik, maar mijn vraag is of het ook kan op onedrive ?

Haha.....ik lees Dropbox en keek niet verder, mijn excuses :o Ik ga vanmiddag even voor je kijken.

Op Android dus, op mijn windows pc staan ze offline maar ik wil ze ook op mijn tablet online zodat ik documenten kan lezen als ik ergens ben waar geen internet is op mijn tablet.
Ik had eerst dropbox en daar ging dit maar wil nu alles overschakelen op onedrive. Wanneer je dan een document offline aanpaste werd dit wanneer je online ging weer geupload zodat je steeds overal alles up tot date hebt.

Sorry, ik was sporten maar zie dat Ron je al goed helpt. Ik kom overigens op hetzelfde uit.

Ik zie dat de app niet van Microsoft zelf is. Is dit te betrouwen daar het om nogal persoonlijke zaken gaat ?
Toch vreemd dat onedrive dit mist daar hij bij google en dropbox standaard is.

Tja, is het te vertrouwen. Ik denk dat je die afweging zelf moet maken. Het één en ander is niet versleuteld dus theoretisch is er altijd kans dat derden je bestanden zien. In de praktijk komt dit echter vrijwel niet voor.

Ok, Bedankt voor de info. Ik ga dit probleem ook eens voorleggen bij Microsoft.

Ok bedankt voor de info.
Is natuurlijk een serieus gebrek tegenover de concurrentie.

Tja, wegen van MS zijn vaak ondoorgrondelijk en zo te zien heeft het gewoon geen hoge prioriteit. Waarom zal je nooit weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan