Offline met Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirkteur1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2010
Hallo mensen,

Ik heb een vervelend iets met msn.

Ik ben aangemeld en mijn status zie ik als online/afwezig/bezet.
Nu blijkt dat de contactpersonen mij als offline zien. Heb dit aan meerdere personen gevraagd
Rare is, dat ze me regelmatig online zien maar dat hij na verloop van tijd offline springt terwijl ik een spelletje aan het spelen ben met iemand via msn.

Heb mijn wachtwoord gewijzigd voor de zekerheid, maar dit maakt niks uit.

Wie kan mij helpen aan de oorzaak van dit probleem?

Alvast bedankt voor de antwoorden

groetjes

Dirk(teur1)

Ik weet niet of al wat had onderzocht, maar in Extra -> Opties -> Persoonlijke gegevens in MSN staat standaard aan:
Mijn status op 'afwezig' instellen als ik langer dan 15 minuten niets doe.
Verder geldt de optie eronder waarschijnlijk ook voor jou: "Mijn status op bezet instellen en meldingen blokkeren als een volledig scherm wordt gebruikt of instellingen voor een voorstelling zijn ingeschakeld.

Zet die opties beiden uit, en kijk wat de resultaten zijn. Natuurlijk wordt je dan (vaker) gestoord tijdens je spelletje, maar dat is blijkbaar je bedoeling.

Succes,

Tijs.

Hey,

Idd staan die vinkjes aan. Het is het proberen waard om uit te zetten.

Maar het probleem zit hem er niet in dat in op afwezig of bezet moet staan. Nee hij komt op offline te staan bij de contacten terwijl ik gewoon online ben. Probleem is dat je dan wel kan chatten, maar geen spel meer doen (spel wordt dus gestopt halverwege omdat hij op offline gaat bij contacten) maar kan dus ook niks geen bestanden meer uitwisselen.

Dirk

Ook nagevraagd of jij niet toevallig op hun lijst met geblokkeerde contactpersonen staat in MSN?
En kijk ook zelf of je deze mensen niet in de lijst met geblokkeerden hebt gezet in MSN:
Extra -> Opties -> Privacy.

Als dat de oplossing niet geeft, dan hoop ik dat anderen nog tips voor je hebben.

Tijs.

Is nagevraagd en bekeken. Daar ligt het ook niet aan.

Maar in ieder geval bedankt voor meedenken.

Groetjes Dirk

Mensen,

Weet iemand nog een oplossing hiervoor? Ik ben er nog steeds niet aan uit en heb het nog steeds.

Groetjes Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan