offline msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Berichten
1.151
Als ik inlog bij msn messenger zien andere direct dat ik online kom. Je kunt dat direct uitzetten bij de status, maar kan dat ook automatisch? Dus dat men het pas ziet wanneer ik dat wil?
 
Met de standaard msn kan dit iig niet.

Je zou iedereen kunnen blokkeren en daarna deblokkeren wie je wil spreken (vergeet achteraf diegene niet weer te blokkeren).

PS je kunt mensen normaal niet aanspreken als je status off-line is dus je moet op iets anders als off-line staan wil je ze kunnen spreken.

De groeten,
Mark
 
Ga naar www.mess.be en download daar "JnrzLoader 6.1.0211". Het geeft je niet alleen de mogelijkheid offline te gaan maar ook dat je meerdere messengers tegelijk kunt starten. Succes!
 
Dat weet ik, het gaat er alleen om dat als ik aanlog, andere kunnen zien dat ik er ben. Kan dat niet met een of ander tooltje anders worden ingesteld? ps ik heb MSN Messenger 6.1
 
oh ja, pc fixer, waar staat dat bestandje dan? kan m niet echt vinden
 
Geplaatst door poi
oh ja, pc fixer, waar staat dat bestandje dan? kan m niet echt vinden

Staat onder downloads:
http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=file&id=519

-----------------

Je schrijft ook nog:

"Dat weet ik, het gaat er alleen om dat als ik aanlog, andere kunnen zien dat ik er ben."

Dit gebeurd standaard al als je je aanmeldt hoor. Ook iedere keer dat je van je status naar Online terugkeert en wanneer je je naam veranderd. Vaak genoeg lijkt mij. Mocht je meer aandacht willen dan zou ik gewoon ff je status veranderen naar offline en dan een paar sec later weer naar online en je floept bij anderen weer omhoog
 
Heb de proxy gedownload, deze werkt perfect thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan