Offline muziek app (ios)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Hallo

Weet er iemand een app waar ik muziek kan downloaden en offline kan luisteren, als het kan gratis anders koop ik het wel als het maar een goeie is
ik heb nu musi, en die vreet mn mb's op dus liever offline luisteren

mvg

ja maar daar zitten niet alle liedjes erop die youtube wel heeft..... zo dom ben ik ook weer niet

ik heb een iphone dus een SD kaart gaat een beetje moelijk

maar veel vrienden hebben itube ofzo die kan ik nergens vinden

Daar heb je toch ook geheugen in.
Maar je mist het punt ben ik bang, alles wat je offline doet komt in je geheugen te staan anders kan je het niet afspelen hè. Offline wil niet meer zeggen dan dat hij je afspeellijsten synchroniseert. Het komt altijd op je geheugen te staan.

@Terrarabo
dus als ik een muziek mapje maak op youtube met 50 liedjes erin dan kan ik die offline beluisteren als ze gecasht worden ofzo iets

Ja en nee.....
Je moet een betaald account nemen en daarmee je playlist maken. Let op, je krijgt dan ook de video dus meer opslag capiciteit nodig. Als je online wil luisteren dan moet je dat instellen, waar weet ik niet precies want ik gebruik dit account zelf niet. Je moet dan een WiFi verbinding met je telefoon hebben en dan wordt je playlist gesynchroniseerd met je telefoon. Kort gezegd word je playlist dus gewoon gedownload op je telefoon.
Snap je het ?

Ik snap het. Maar ik had fox tube op mijn samsung ik had 50 liedjes die 500mb bij elkaar waren. Dus niet zo veel. Geld dat ook bij iphone?

voor de gene die een gratis offline app wilt downloaden op ios, tubify is een goeie! helemaal gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan