offline tab weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

constance

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
hoi ik heb geen internet op de computer van mijn dochter, maar elke keer als ze een spel wil spelen komt de vraag of ik online wil of verbiding wil maken.
Er heeft wel een internetkaart ingezeten voor een nood geval in de huidige computer maar die is er nu uit.
Hoe los ik dat op zodat ze gewwon iets aan kan zetten in der spel zonder dat hinderlijke vraagje.
Ze is nog maar 3 dus lezen kan ze nog niet. Dus moet ik het elke keer uitzetten om de minuut.

help help

misschien kan je in je apparaatbeheer het betreffende netwerktooltje uitschakelen.\
in het ''noodgeval'' heb je waarschijnlijk software geinstaleerd dus blijf hij het het herkennen

Nou heb ik alles al weggehaald wat met internet heeft te maken en elke keer vraagt die nog of ik online wil gaan ja of de nee
bij apperaatbeheer ook alles weg gehaald wat nu

weet je zkr dat alles is uitgeschakel iin apparaatbeheer?
(onder het plusje van netwerk adapters)
zoniet doe dan rechts op ''het ding wat onderhet plusje staat'' en druk op uitschakelen

Ga eens naar netwerkverbindingen (configuratiescherm) en kijk of daar verbindingen staan. Zo ja, verwijderen.

Succes

alles wat jullie zeggen heb ik al gedaan ik weet het nu ook niet meer.dus nog steeds hulp gevraagd alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
zoek is op je comp op de netwerkdriver die je in het noodgeval hebt geistalleerd.
dan kom je misschien wel te weten waar er nog bestanden staan.
anders zou ik het echt niet weten...:confused::confused::o:o

Dat online gaan zit hoogstwaarschijnlijk in de SOFTWARE van het spelletje en heeft waarschijnlijk niets te maken met voorgaande antwoorden.
Dus dat haal je er zomaar niet uit(helemaal niet ben ik bang) of het zou moeten zijn dat er inderdaad door dat programma een tool is geinstalleerd wat je uit zou kunnen schakelen
in MSCONFIG.

Ga naar START-UITVOEREN-type MSCONFIG.EXE druk op enter en kijk vervolgens onder de tabbladen SERVICES en OPSTARTEN. Hier zou je eventueel iets kunnen ontdekken en dat vervolgens UITvinken.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan