offline website tonen zonder verdere toegang tot laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan79

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
onze muziekvereniging heeft een eigen website.
nu hebben ze binnen kort verenigingsmarkt waar ze de website willen laten zien via een laptop.
nu krijg ik het wel voor elkaar om dat offline te laten zien,maar hoe kan ik nu voor 1 avond alle toegang tot de rest blokkeren,want het is wel een prive laptop.

ik hoor het wel

Laptop in een afgesloten ruimte en de voorstelling via een beamer of een tweede beeldscherm laten lopen of de bezoekers duidelijk maken dat ze er met de p...n af moeten blijven.

jah ze moeten er voor de rest ook gewoon van af blijven,maar jah voor sommige mensen is dat dus wel een probleem helaas.

een beamer kan helaas niet en het is eigenlijk wel de bedoeling dat mensen zelf op de website kunnen rondkijken maar niet verder de laptop in kunnen.

bedank voor je reactie

Ik weet zelf niet hoe het zou moeten. Je zal zeker je account met een paswoord moeten beveiligen en verder zorgen dat de computer ook zo kan opstarten, zonder je account met paswoord, maar dat dan enkel internet opgestart wordt. Ik weet niet eens of dat kan.

Ik snap echt niet waarom dat moet. Als je een website wil tonen, dan zet je die gewoon online zodat iedereen hem kan bezoeken, daarvoor dient een website.

Ik weet zelf niet hoe het zou moeten. Je zal zeker je account met een paswoord moeten beveiligen en verder zorgen dat de computer ook zo kan opstarten, zonder je account met paswoord, maar dat dan enkel internet opgestart wordt. Ik weet niet eens of dat kan.

Ik snap echt niet waarom dat moet. Als je een website wil tonen, dan zet je die gewoon online zodat iedereen hem kan bezoeken, daarvoor dient een website.

De website staat ook online.
ze willen graag ook de website aan mensen laten zien waar ook foto's en andere informatie op staat,vandaar dat ze even een laptop daar voor willen gebruiken.

ik weet hoe ik een hart account aanmaak.maar kan je uitleggen hoe ik de rest daar kan blokkeren?zodat ze alleen de offline site kunnen bekijken en doorlopen.
Bedankt voor je reactie

Nou, ik zou niet weten hoe het te blokkeren, maar een gast account heeft beperkingen. Je kunt niet de bestanden van een ander account bekijken (dacht ik). Dus ze kunnen bladeren wat ze willen, maar hebben alleen toegang tot bestanden die op het gast account zijn gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan