offline wel, online niet, firefox wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Raar probleem,
mijn site (www.miniatuurtraktoren.nl) kan ik off line goed bekijken, wel geeft hij dan aan dat ik vanwege de beveiliging actieve inhoud moet toestaan.

Wanneer ik hem on-line bekijk kan ik niet aan de linkerkant mijn menu gebruiken.. (vandaar ook de knop, geen java geinstalleerd). Maar krijg niet de vraag of ik actieve inhoud wil toestaan. De buttons laden overigens netjes...

Ik kan wel mijn site goed bekijken op firefox.
Ik heb WEL Java geinstalleerd, zelfs al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar vermoed dat het toch iets met de instellingen te maken heeft.

Ben ik de enige die er last van heeft? of zijn er meer die met ie 6.02 etc problemen hebben.

Ik werk dus met xp pro, sp1 en 2 geinstalleerd en heb geen idee sinds wanneer dit is.

Kan ik die vraag opnieuw laten stellen? of zit daar het probleem ook niet?

[edit]
Ook als jullie geen problemen hebben hoor ik het graag, want ik heb gisteren wel een fotoboek erbij gezet (ondertussen al verwijderd, maar het probleem bleef)
[/edit]

Laatst bewerkt:
Ik heb ie 6.0.2900.2180 met xp sp2 en krijg je site volledig te zien. Geen probleem dus. Wel opent meten javaconsole met de bovenin de volgende gegevens:

Java Plug-in 1.5.0_04
Using JRE version 1.5.0_04 Java HotSpot(TM) Client VM

ik kan die overigens gewoon sluiten.
Misschien heb je er iets aan.

Overigens in Firefox doet ie het ook en wordt ook de Java plugin gestart.

Uitgebreide verzameling trouwens.:thumb:

bedankt voor je reactie..
weet je wat de boosdoener was?

NIS2005:mad: :mad: :mad: :mad:

heb die even uitgezet en voila, alles werkte weer zoals het hoort.. (direct weer aangezet natuurlijk)

grgr, weer 2 uur naar z'n knoppen door norton..
En die verzameling word steeds groter

;)

Ik weet dat er veel zijn die het niet met me eens zijn, maar bij mij komt er niets meer van Norton op.
In het verleden teveel ellende mee gehad.
ZoneAlarm, TrojanGuard en AVG (alle freeware) geïnstalleerd en regelmatig Spybot S&D, AD-Aware en MS Antispyware een keer draaien.
En uiteraard een beetje uitkijken welke sites je bezoekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan