Status
Niet open voor verdere reacties.

liedie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2004
ik heb sinds kort home internet alles is geinstaleerd maar nou geeft mijn computer de hele tijd offline aan hoe kan dit! en hoe kan ik dit verhelpen:rolleyes:

heb er zelf neit zoveel verstand van het is een motorola modem(4200) van home gekregen maar de modem maakt wel contact met de computer ik had home ook gebeld maar en die zeiden dat ik internet explore er op nieuw op moest zetten omdat ik eerst internet (paar jaar geleden) heb gehad via telefoon
nog even wat anders onder Bestand staat ook offline en die is de hele tijd aan gevinkt en dan haal ik het er weg komt het automatisch weer terug

Kun je wel surfen? Ooit een inbelverbinding gehad?

kan niet surfen inbel is via de telefoon ja paar jaar geleden

Klik rechts op de blauwe E op je bureablad en kies voor eigenschappen. Ga naar tabblad verbindingen en zorg ervoor dat het puntje bij "nooit geen verbinding kiezen" staat

ja dat had ik al maar helpt niet ik heb gister internet explore er af gehaald en via windows 98 erop nieuw op gezet maar hielp ook niet en ik kan ook niet als het scherpje offline/opnieuw proberen er komt staan rechts aan klilkken voor eigenschappen
snap er gaan bal van

Heb je wel een IP adres toegewezen gekregen ?
Start-->uitvoeren-->cmd-->ipconfig

En werken andere programma's wel ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan