Status
Niet open voor verdere reacties.

appaman

Banned
Lid geworden
29 feb 2008
Ik heb een laptop die ik wil meenemen op vakantie, aangezien ik met de auto ga wil ik wel voor me kinderen een spelletje laten doen om ze niet te later vervelen. Ik wil onderweg in de auto een offline spelletje afspelen. Nou is mij vraag kan dat?

Zo niet?

Hoe kan ik internet verbinding krijgen onderweg?

Alvast bedankt

Grtz,

Appaman

Ik begrijp je vraag geloof ik niet helemaal. Waarom zou je geen spelletje kunnen laten spelen? Zolang je stroom hebt kun je met de laptop alles doen wat je er maar op gezet hebt. Internet onderweg kan via de satelliet, maar da's duur, héél duur.

Laatst bewerkt:
Euhm natuurlijk kan je offline spelletjes spelen maar het hangt er wel vanaf welke speletjes.

bijvoorbeeld zal een counterstrike wat je online moet spelen niet werken, maar een command and conquer kan je gewoon spelen.

en verder voor internet verbinding:

je hebt de mogelijk heid van umts en bijvoorbeeld bij veel duitse rastettes/ benzine stations (of hoe je dat ook moet typen) is er draadloos internet

ik wil spelletjes van internet, vandaar ofline.. ik wil een internet spelletje offline kunnen spelen.

Ik begrijp je vraag geloof ik niet helemaal. Waarom zou je geen spelletje kunnen laten spelen? Zolang je stroom hebt kun je met de laptop alles doen wat je er maar op gezet hebt. Internet onderweg kan via de satelliet, maar da's duur, héél duur.

umts is via het telefoon netwerk dat is goed koper dan met de sataliet.

Buitenland?

Anders een UMTS abbo nemen als je persee internet wil maar het is net zoals Pasja zegt waarom kan je geen spel spelen onderweg? Die staan op CD en dergelijke tenzij je echt alleen online spellen wil spelen.

...aan de andere kant, als je een paar spelletjes zoekt zijn er wellicht ook wel onlinespelletjes te downloaden die offline gespeeld kunnen worden. Je kan online (bijv.) pacman ( ;) :D ) spelen, maar er zijn vele offline versies te downloaden.

ik bedoel bij offline werken, een site plaatsen met een spelletje. Kan ik dan die spel spelen?

Euhm je zal het moeten testen (je maakt de pagina offline beschikbaar en haalt de internet kabel er uit)

verder zoals ik al zei, ik denk niet dat het werkt aangezien je het niet lokaal speelt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan