Offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

apjekills

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Berichten
118
Weer een vraag over Call Of Duty World At War. Al ga ik in een game en ga er later weer uit staat er in eht menu dat ik offline ben maar ik heb nog wel gewoon goede verbinding

Hoe kan dat
 
Je bent dan in het spel offline, dus niet meer in de multiplayer. Dat je nog connectie hebt met indernet staat daar buiten.

Tenminste, dat maak ik op uit dit verhaal.
 
Je zal dan toch iets duidelijker moeten zijn in je vraag.

Want als jij niet online bent in het spel, ja dan sta je offline. Dus wat is dan precies je probleem?
 
okee. Bij de Call Of Duty World At War Beta staat rechts boven in online( of offline ) en dan je gebruikersnaam. Al start ik het spel op staat er altijd online maar al ga ik dan in een game en er later weer uit ben ik offline. Hoe kan ik dit veranderen
 
Denk niet dat je dat kan veranderen. Je stopt op dat moment immers met spelen.

Maar geeft het verder een probleem dan naast dat er offline staat?
 
Ja al wil ik in een andere game druk ik zoals gewoonlijk op FIND SERVER daarna op REFRESH LIST en dan staat er YOU MUST BE ONLINE dus moet ik cod world at war opnieuw opstarten
 
Kijk, nu komen we ergens. Als je dat nu meteen had vermeld, waren we misschien nu een stuk verder :confused:

Maar goed, helaas heb ik geen idee hoe je dat kan veranderen, maar misschien is er iemand anders die wel een antwoord voor je heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan