Vrienden,
Ik ben bezig met een offset code. Op een andere blad heb ik deze helemaal werkend gekregen. Op een ander blad loopt deze vast. Heeft iemand een idee....Excel geeft direct een foutmelding bij de range.
Deze code is de code die gebruik
Ik heb de vraag aangepast voor de duidelijkheid. De foutmelding die ik krijg is Methode select van Klasse Range is mislukt. Overigens moet ik zeggen dat ik het wegschrijven voorheen deed middels vba copy and paste methode...Alleen dat geflikker (ik bedoel dus het knipperen) tussen de schermen is ontzettend vervelend vandaar dat ik besloot, na goeie ervaringen..de offset methode te gebruiken
Ik hoop dat iemand een idee heeft
Groet,
Allard
P.s.
De code werkt wel zodra ik de range niet aangeef. Heb ik een fout gemaakt in de combinatie van codes misschien?. In het begin van de code definieer ik alle gegevens op een ander werkblad overigens en vervolgens schrijf ik ze op een ander werkblad weg!
Ik ben bezig met een offset code. Op een andere blad heb ik deze helemaal werkend gekregen. Op een ander blad loopt deze vast. Heeft iemand een idee....Excel geeft direct een foutmelding bij de range.
Deze code is de code die gebruik
Code:
Worksheets("Mutatielijst").Select
Range("A" & CStr(Rows.Count)).End(xlUp).Select
ActiveCell.Offset(0, 0).Value = Datum_verwerking
ActiveCell.Offset(0, 1).Value = Polisnummer
ActiveCell.Offset(0, 2).Value = Naam_verzekerde
ActiveCell.Offset(0, 3).Value = Salaris
ActiveCell.Offset(0, 4).Value = Parttimeperc
ActiveCell.Offset(0, 5).Value = Staffelpercentage
ActiveCell.Offset(0, 6).Value = Premie_oud
ActiveCell.Offset(0, 7).Value = premie_nieuw
ActiveCell.Offset(0, 8).Value = Verschil
ActiveCell.Offset(0, 9).Value = Bedrag_bijspaar_oud
ActiveCell.Offset(0, 10).Value = Bedrag_nieuw
ActiveCell.Offset(0, 11).Value = Totaal
ActiveCell.Offset(0, 12).Value = Datum_salarismutatie
ActiveCell.Offset(0, 13).Value = Totale_inhaalpremie
Ik heb de vraag aangepast voor de duidelijkheid. De foutmelding die ik krijg is Methode select van Klasse Range is mislukt. Overigens moet ik zeggen dat ik het wegschrijven voorheen deed middels vba copy and paste methode...Alleen dat geflikker (ik bedoel dus het knipperen) tussen de schermen is ontzettend vervelend vandaar dat ik besloot, na goeie ervaringen..de offset methode te gebruiken
Ik hoop dat iemand een idee heeft
Groet,
Allard
P.s.
De code werkt wel zodra ik de range niet aangeef. Heb ik een fout gemaakt in de combinatie van codes misschien?. In het begin van de code definieer ik alle gegevens op een ander werkblad overigens en vervolgens schrijf ik ze op een ander werkblad weg!
Laatst bewerkt: