Ofiice 2003 vs Office XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Just wondering..... Office 2003 ziet er grafisch gelikt uit, maar dat is ook zo'n beetje het enige wat er zo op het eerste gezicht te ontdekken valt.

Wat is er nou feitelijk veranderd en verbeterd?

Wil je een overzicht omdat je het product al hebt aangeschaft (gedetailleerd) of meer een algemen expressie (omdat je het wil kopen)?

Ik overweeg het product aan te schaffen ja. Maar ik vraag me af wat er meer of beter is aan 2003, dat XP niet heeft.
Dus algemene voldoet voorlopig wel even, maar als je meer gedetailleerde info hebt, hou ik me aanbevolen!

Tja, er zijn vele kleine verbeteringen aangebracht. Leesvenster in Outlook is verbeterd, favorieten mappen, in Word een snelstartenbalk etc. etc..

Ik heb ergens een complete lijst waarin je vergelijkingen met Office 2000 en XP kunt zien. Ik ga hem voor je zoeken.

Er is opzich idd niet zo veel veranderd in office XP ten opzichte van 2003 alleen is natuurlijk de spellingscontrole enzo vernieuwd en das wel handig :)

Suc6

Maikel

Geplaatst door m@ikel
Er is opzich idd niet zo veel veranderd in office XP ten opzichte van 2003 alleen is natuurlijk de spellingscontrole enzo vernieuwd en das wel handig :)

Suc6

Maikel

M@ikel... Ik denk serieus dat jij aan een bril toe bent.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan